Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
Uppslutningen är dålig från Hässleholms folket för tillfället... Semestern närmar sig ska vi få till lite körningar??

Ni ska inte ut och köra imorgon? Vi är några från Helsingborgsområdet som vill köra.

Vi ser hur vädret blir imorgon jag skriver här när jag ger mig ut.

Okej, inte säkert ännu. Men kanske beger mig mot Karlstad, så om ni vill hänga med en bit på vägen, säg till! :)

Yes vädret är fint och jag ska säga hej till mor min en sista gång innan jag drar utomlands i 6 månader. Så jag drar nu till Karlstad, lycka till med körningen!

Last edited:
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.

Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.

Däckshoppen tyringe. 200 per däck.. =)

Är de med demontering och montering av fälgen ? Kan du skruva av det själv kommer du undan rätt mycket billigare. Max 200 kr är de som gäller vid krägning och balansering av en fälg. Jag lämnade själv till en vän för 150 kr på ditec hlm.

Är de med demontering och montering av fälgen ? Kan du skruva av det själv kommer du undan rätt mycket billigare. Max 200 kr är de som gäller vid krägning och balansering av en fälg. Jag lämnade själv till en vän för 150 kr på ditec hlm.

Ja man får ju givetvis skruva av hjulen själv ^^

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...