Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
Jag kommer med största sannolikhet jobba i Kristianstad till sommaren så det är inte omöjligt att jag dyker upp på nån körning i år. Om jag får. :D

Tar A1 i sommar :) Är det ok att hänga med er en sväng fast jag bara har 125:a?

Jasså, nu har björnen vaknat (tkdrille) och skrämt upp hela Hässleholms tråden med att det är snart vår!! SÅNT gillar vi! :D :yoparty

Håll ut gott folk, det är snart VÅR!!! :squid

Alla får köra med såklart =). vi får ordna en vårkörning här med om någon är intresserad ? =)

klart jag vaknar till kriss och de är ju då din tur att komma till mina trakter istället nu =)

men slowroller de står du bor i perstorp? de är ju bara typ 2.5 mil för dig till hlm =) och jag kör en del runt om perstorp med när jag kör.

Och lille svenne du ska klart få köra med de stora bågarna med =) om du ligger snällt bakom och inte vurpar.

Tar A1 i sommar :) Är det ok att hänga med er en sväng fast jag bara har 125:a?

För min del är det inga problem att ha med 125or på körningarna. :tummenupp

Alla får köra med såklart =). vi får ordna en vårkörning här med om någon är intresserad ? =)

klart jag vaknar till kriss och de är ju då din tur att komma till mina trakter istället nu =)

men slowroller de står du bor i perstorp? de är ju bara typ 2.5 mil för dig till hlm =) och jag kör en del runt om perstorp med när jag kör.

Och lille svenne du ska klart få köra med de stora bågarna med =) om du ligger snällt bakom och inte vurpar.

Ja men jag brukar röra mig åt hbg-hållet eftersom jag har det mesta av min bekantskapskrets där, men den utvidgar jag gärna. :tummenupp

Last edited:
:felämne jag vet.. inte för att vara sån, men jag måste bara säga att Slowroller har f*n ta mig det räligaste avataren här!! Hur skrämmande är inte den bilden på clownen?? Man blir ju mörkrädd!! :mad:

:gnissla

:felämne jag vet.. inte för att vara sån, men jag måste bara säga att Slowroller har f*n ta mig det räligaste avataren här!! Hur skrämmande är inte den bilden på clownen?? Man blir ju mörkrädd!! :mad:

:gnissla

Hihi då har jag lyckats med nåt. Har gillat elaka clowner ända sedan jag läste Det av Stephen King i tonåren. Hittade ingen bra bild på Pennywise dock. :D

Ja nu är våren snart här. Röetved som åxå bara ligger ett par mil från H-holm (öster om)hade i helgen bara 30 cm snö som ska töa bort... Vi tittar på hojarna var dag... Snart...

så dåligt krut vi har på folket här=).
våren kommer ju nästa vecka;). Kanske säljer min hoj med och fixar en större..

Kom igen skriv nu folk så man vet vilka som är på så fort de är bra vägar igen.

så dåligt krut vi har på folket här=).
våren kommer ju nästa vecka;). Kanske säljer min hoj med och fixar en större..

Kom igen skriv nu folk så man vet vilka som är på så fort de är bra vägar igen.

Nästa vecka?? 21an e ju helt snöfri så det är bara att ut och bomba. :D
Synd att snösvängen inte är like effektiv i den här hålan. :näsblod

Jag e på så fort det blir +5 och jag har bytt olja. :tummenupp

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...