Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
Nästa vecka?? 21an e ju helt snöfri så det är bara att ut och bomba. :D
Synd att snösvängen inte är like effektiv i den här hålan. :näsblod

Jag e på så fort det blir +5 och jag har bytt olja. :tummenupp

haha jo de är sant =) men så fort de svänger vänster lär jag lägga mig rak lång =) för att framdäcket är duktigt sletet på vänster=). tror jag väntar minst 1-2 veckor till =)

Jo...Om man e gniden....:D

Kanonväder idag, men tyvärr jobbade man. :huvet

Jo men de kostar ju pengar =). men får väl lägga de pengarna för säkerhets skull. jag ska inte bli den som vurpar först i år iallfall =). haha jag kör inte förrän 1 april =) tror inte snön har försvunnit helt förrän då heller.

Jo men de kostar ju pengar =). men får väl lägga de pengarna för säkerhets skull. jag ska inte bli den som vurpar först i år iallfall =). haha jag kör inte förrän 1 april =) tror inte snön har försvunnit helt förrän då heller.

Nu tycker jag att du är negativ. Men det e klart, idag e det fan inte sommar. :huvet

Har inte du liksom vi andra taxichaufförer pengar som gräs???:tungan

Får väl vara först att gratulera till den nya hojen!!! :) :tummenupp

Hoppas ni kom hem utan några skador eller defekter p.g.a släpet!

tack så mycket =) tack för att ni ville följa med =). jävligt smidig affär de blev =).

Har inte du liksom vi andra taxichaufförer pengar som gräs???:tungan

haha nej de ska användas =).

Nu tycker jag att du är negativ. Men det e klart, idag e det fan inte sommar. :huvet

jag palla inte bytta däck så jag bytte hoj ;). bara besiktiga den sen är jag fit for fight =)

Last edited:
här har vi den förresten.

Bifogat

• SDC10539.jpg
    SDC10539.jpg
    236.7 KB · Visningar: 73
  • SDC10538.jpg
    SDC10538.jpg
    256.6 KB · Visningar: 69
Kan tänka mig att du längtar efter lite varmare väder nu :yoparty

Duktigt =), har ju bara fått köra den 2-3 km bakom väla =). Men om vädret är ok på lördag ska jag nog köra in till besiktningen. Så fort de är gott på vägarna blir de att köra lääänge =)

fy f*n, jag vill ha mitt kort nu.. ser fram emot att kunna dra lite när man känner för de :) nåja, som det ser ut nu så hämtar jag hem en cow-a-socky z750 3:e April :Rockbanan

Eh va fan. Bara klä sig varmt grabbar sen äre bara ut och gasa :)

Men fortfarande finns de förädiska skitfläckarna som är så hala på favoritvägarna ;). så de kan enbart bli stora vägarna och de är ju inte så roligt ;).

Men hässleholms folk vad säger om en körning? så vi kommer igång med en egen vårtur i vårt område =) typ april?

Ja på med alla tre skinnställen nu Rille! :D :gnissla

haha =). ;) kanske på lördag tar vi en tur till besiktningen ;)

Last edited:
"Premiärturen" avklarad idag i samband med provkörning av den nya hojjen :D ähum, 5 minuter på en stor parkering för min del :rolleyes: men farsan tog en ordentlig tur på den :)

kan tillägga att jag hämtar hem hojjen 1 April :Rockbanan

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...