Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Kriss: Ta det lugnt på middagen. :) :fyllisar
Jag kommer: Risken är att det blir 125 fart för mig. Den fungerar i.a.f. :banana

Last edited:
Haha Eller hur?? :D :gnissla

Jag tar kontakt med tidningen och medelar er så fort jag har mer info ang datum, plats och tid.

Vänta inte för länge, om det ska vara så tätt med klotningar, blir det kanske bara sparkcyklar på bild :rolleyes: Vi måste ju vara lite seriösa och visa det possitiva. :tummenupp
Bra initiativ. :)

Vänta inte för länge, om det ska vara så tätt med klotningar, blir det kanske bara sparkcyklar på bild :rolleyes: Vi måste ju vara lite seriösa och visa det possitiva. :tummenupp
Bra initiativ. :)

Vi har redan sparkcyklar representerade av kriss..

Körning idag! vi´träffas på stortorget i Ängelholm kl15 alla är välkommna!:krama

Vem säger att man måste ha en fin hoj för att köra:arsele Körning.... Typiskt, ska ni lägga då jag inte kan. :mad: Så då bestämmer jag att vi kör i morgon tisdag. Ska vi säga kl. 1830 på coop parkering, eftersom det är gågata på torget. Men jag kommer köra "lite" på dagen oxå.

Last edited:
Vem säger att man måste ha en fin hoj för att köra:arsele Körning.... Typiskt, ska ni lägga då jag inte kan. :mad: Så då bestämmer jag att vi kör i morgon tisdag. Ska vi säga kl. 1830 på coop parkering, eftersom det är gågata på torget. Men jag kommer köra "lite" på dagen oxå.

Jag kommer med min gamla skit gubbhoj bmw:yoparty

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...