Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Bla,Bla

Han skulle göra sig till för Sara HAHAHA!!!!:D

Körning lördag och söndag är så sugen att det gör ont.Vi träffas på stortorget i ÄNGELHOLM 15! som vanligt är alla välkommna:krama

:tummenupp Ja, jag kommer att göra allt för det.
Hinner inte få alla delar till helgen, så ni slipper mig på körningarna. Kram på er.
 
Last edited:
Ska ut en sväng imorgon om någon är sugen på att hänga med. :banana
 
:tummenupp Ja, jag kommer att göra allt för det. Men jag har nog satt mina sista potatisar på den åkern. :huvet
Hur gick det själv på kvällen med fjortisen:tuttar
Hinner inte få alla delar till helgen, så ni slipper mig på körningarna. Kram på er.
 
Last edited:
Fortfarande körning kl 15? :va

Vet inte, men tänkte se om jag hinner och hittar dit och det är någon där. Annars tar jag bara en runda själv istället. Jag borde hitta mysigare vägar än E6:an i alla fall. :p
 
:) Lyckostar. Ut å kör, kör lite för mig med. Det behövs, så sugen som jag är.
 
Last edited:
haha du var väl ute och showade kriss ;)
tyvärr kunne jag inte komma för jag hade massa annat klödd :)=
 
Var ute en halvtimme och klarade inte mer..alldeles för varmt.
När ska vi dra en körning? :banana
 
Ser ut att bli svalare imorgon så ska ut en sväng om någon e sugen på att hänga på.
 
Köp en ny hoj !!!!
:hojharley
Köpa, köpa. Klart man är mer sugen än någon annan på nytt. Samtidigt kan det vara kul att ha den, tills den åker i ån. Då tänker ni säkert att det är dax redan nu. Man gråter när man kommer in i garaget...
:)Jag tar er på raksträckorna :)
 
:hojharley
Köpa, köpa. Klart man är mer sugen än någon annan på nytt. Samtidigt kan det vara kul att ha den, tills den åker i ån. Då tänker ni säkert att det är dax redan nu. Man gråter när man kommer in i garaget...
:)Jag tar er på raksträckorna :)

Den är väl körbar? bara lite repor eller?
 
Ja. På fredag (i morgon) är den klar för race :). "Power is nothing, without control".
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top