Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Nu har jag pratat med tidningen och bestämt tid och plats för reportage. :tummenupp De är väldigt intresserade av hur vår MC gemenskap fungerar osv. De kommer även ta bild på oss. :yoparty

Var? Stortorget i Ängelholm
När? 16.00 den 2a augusti


Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på listan.

1, Kriss
2, Vallonen
 
Nu har jag pratat med tidningen och bestämt tid och plats för reportage. :tummenupp De är väldigt intresserade av hur vår MC gemenskap fungerar osv. De kommer även ta bild på oss. :yoparty

Var? Stortorget i Ängelholm
När? 16.00 den 2a augusti


Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på listan.

1, Kriss
2, Vallonen
3, zm
 
Nu har jag pratat med tidningen och bestämt tid och plats för reportage. :tummenupp De är väldigt intresserade av hur vår MC gemenskap fungerar osv. De kommer även ta bild på oss. :yoparty

Var? Stortorget i Ängelholm
När? 16.00 den 2a augusti


Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på listan.

1, Kriss
2, Vallonen[ Skriv nu upp er alla som kommer annars får ni kriss efter er!!!!!
 
Last edited:
Nu har jag pratat med tidningen och bestämt tid och plats för reportage. :tummenupp De är väldigt intresserade av hur vår MC gemenskap fungerar osv. De kommer även ta bild på oss. :yoparty

Var? Stortorget i Ängelholm
När? 16.00 den 2a augusti


Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på listan.

1, Kriss
2, Vallonen[ Skriv nu upp er alla som kommer annars får ni kriss möller efter er!!!!! förlåt Kriss menar jag:D]
3, zm
 
haha Mr Möller!
Du får snart skaffa livvakter kriss..eller var inget. Du har ju tjej :)
 
hhbbmnmmm

Nu har jag pratat med tidningen och bestämt tid och plats för reportage. :tummenupp De är väldigt intresserade av hur vår MC gemenskap fungerar osv. De kommer även ta bild på oss. :yoparty

Var? Stortorget i Ängelholm
När? 16.00 den 2a augusti


Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på lista
 
Ja jag är intresserad av att bidra till reportage om Ängelholm MC liv samt att bli fotograferad tillsammans med mina MC bröder! :banana:yoparty

Var? Stortorget i Ängelholm
När? 16.00 den 2a augusti


1, Kriss
2, Vallonen
3, zm
4. J.O.B + kanske en till
5,


CTRL C, CTRL V :gnissla
 
Tycker det är mycket snack om reportaget. Men när är nästa körning. (inget ont menat):krama
Själv är jag klar med första bakdäcket. ca 550mil. Nytt är beställt.
 
Tycker det är mycket snack om reportaget. Men när är nästa körning. (inget ont menat):krama
Själv är jag klar med första bakdäcket. ca 550mil. Nytt är beställt.

Jo jag förstår vad du menar. hehe Jon och jag tog en liten sväng till Torekov ikväll. Jag hade passagerare så tempot var efter det också. Vi fikade och sedan körde hem. Var nog tur att vi körde hem.. Jag har verkligen förbrukat min tur flertal gånger under två timmar. :död:angel
 

Bifogat

  • STA50347.jpg
    STA50347.jpg
    141.4 KB · Visningar: 32
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top