Jimmy.F
Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Sambolagen?? HJÄLP!!
Hallå alla glada!!
Är det nån som är duktig på sambolagen??
Inte nån som tror sig vara duktig utan nån som vet hur det fungerar!!
I Augusti 2010 förlorade jag min sambo och har inte förens nu kommit till bodelningen!! (Har inte orkat)
Nu när jag sitter med advokaten så förklarar hon att jag kommer behöva lösa ut min egen son ur 50% av mitt och Linnéas gemensamma egendommar!!
Jag har vårdnaden av pojken och var sambo med Linnéa (Mamman) när hon avled!
Om jag nu kommer att behöva lösa ut pojken ur fastigheten och ur 50% av lösöret + bil, båt etc så kommer det att hamna på en summa runt 450´000kr +-50´000kr..
Kan detta verkligen vara den bittra sanningen??
Har lite lätt panik just nu så snalla var inte så otroligt ironiska som ni brukar!! Orka inte med de nu!!
Hallå alla glada!!
Är det nån som är duktig på sambolagen??
Inte nån som tror sig vara duktig utan nån som vet hur det fungerar!!
I Augusti 2010 förlorade jag min sambo och har inte förens nu kommit till bodelningen!! (Har inte orkat)
Nu när jag sitter med advokaten så förklarar hon att jag kommer behöva lösa ut min egen son ur 50% av mitt och Linnéas gemensamma egendommar!!
Jag har vårdnaden av pojken och var sambo med Linnéa (Mamman) när hon avled!
Om jag nu kommer att behöva lösa ut pojken ur fastigheten och ur 50% av lösöret + bil, båt etc så kommer det att hamna på en summa runt 450´000kr +-50´000kr..
Kan detta verkligen vara den bittra sanningen??
Har lite lätt panik just nu så snalla var inte så otroligt ironiska som ni brukar!! Orka inte med de nu!!

Last edited: