Samåkningstråden

Är det inte läge att åka en sväng idag,jag har 20 grader på termometern och inte blåser det storm heller,däremot skall det tydligen regna imorgon....
Jag åker ner till mcdonalds i köping kl1800,hoppas jag får sällskap!

Jag dyker upp, är på Italia och får ny baksvål monterad efter jobbet idag. :)

/J
 
Halloj!
Nyinflyttad i Västerås (ja, sen November iaf) och har igår tagit hit hojen. Nu vore det riktigt skoj att hänga på lite folk att åka då jag inte har någon koll alls på vart dom bra vägarna finns i krokarna. Fick tips av arbetskollega att kika i denna forumdelen. Hoppas man är välkommen att hänga på lite folk på åka och fika.

Mvh Jim
 
Halloj!
Nyinflyttad i Västerås (ja, sen November iaf) och har igår tagit hit hojen. Nu vore det riktigt skoj att hänga på lite folk att åka då jag inte har någon koll alls på vart dom bra vägarna finns i krokarna. Fick tips av arbetskollega att kika i denna forumdelen. Hoppas man är välkommen att hänga på lite folk på åka och fika.

Mvh Jim

Välkommen, kul med nya ansikten. :tummenupp
Håll koll i trådarna Västeråsåka o Köpingsåka så kan du hänga med o få lära dig finvägarna...
Synd att du missade dagens tur från McD i Köping 18,00
/Janne
 
Välkommen, kul med nya ansikten. :tummenupp
Håll koll i trådarna Västeråsåka o Köpingsåka så kan du hänga med o få lära dig finvägarna...
Synd att du missade dagens tur från McD i Köping 18,00
/Janne

Det blev ju ingen tur direkt, jag och Berra tjötade lite och våldgästade Gabor för att elda på honom lite, tummen ur s.a.s.

Himmeta - Medåker rekad, lite dammig, lite grus...men det tar sig som mordbrännarn' sade. :hihi Vågade mig inte in på Sundängevägen... :jdscorner :skrämd
 
Premiärtur på 6 mil avklarad. Rettan blir bara bättre och bättre. Det kommer nog att bli en tur varje kväll med fint väder framöver xD
 
Halloj!
Nyinflyttad i Västerås (ja, sen November iaf) och har igår tagit hit hojen. Nu vore det riktigt skoj att hänga på lite folk att åka då jag inte har någon koll alls på vart dom bra vägarna finns i krokarna. Fick tips av arbetskollega att kika i denna forumdelen. Hoppas man är välkommen att hänga på lite folk på åka och fika.

Mvh Jim

Välkommen till gemenskapen:tummenupp

Du kommer garantera få lite nya bekantskaper med åkvärda vägar om du dyker upp:)
 
Det blev ju ingen tur direkt, jag och Berra tjötade lite och våldgästade Gabor för att elda på honom lite, tummen ur s.a.s.

Himmeta - Medåker rekad, lite dammig, lite grus...men det tar sig som mordbrännarn' sade. :hihi Vågade mig inte in på Sundängevägen... :jdscorner :skrämd

Jag litade på att ni skulle våga er ut på en sväng...
 
Söndagstur

Fnular på en kortare söndassväng imorgon fm om vädret är fint, ev till Oti ta en fika och hem igen, eller Västermorundan. Jag kommer passa på någon gång på fm då la familla ändå är ute på annat:)

Någon mer som fnular:vaRunt 10:00 på fm:va
 
Fnular på en kortare söndassväng imorgon fm om vädret är fint, ev till Oti ta en fika och hem igen, eller Västermorundan. Jag kommer passa på någon gång på fm då la familla ändå är ute på annat:)

Någon mer som fnular:vaRunt 10:00 på fm:va

Reviderar lite då det känns som det sitter en vattenmelon i halsen när jag sväljer just nu, samt jag har haft :huvet värk som kommer och går.:gnissla
 
Så var man hemma igen, fin tur, men dålig väg från Medåker och några kolimeter mot Smedby, annar bara kanoners, avslutade med en fika på Markan, träffade SGM där. Hoppas åka med på tisdag.
 
Så var man hemma igen, fin tur, men dålig väg från Medåker och några kolimeter mot Smedby, annar bara kanoners, avslutade med en fika på Markan, träffade SGM där. Hoppas åka med på tisdag.

Trevligt värre i solen vid markan får man säga. :) Ses på tisdag!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top