Samåkningstråden

Stationen om 20 (20 över 6) för den som är sugen på bus! vi blir några :)

Någon som är sugen på att köra vid 12:00 tiden idag?

Igår var det mye annat, däremot skall jag och Gabor2 ut en posör sväng idag, vi utgår från Köping ca 11:30-11:45. Sen tar vi nog riktning mot antingen Markan i Strömsholm eller Kajfiket Västerås.

Är lite kalla vindar så vi lär inte åka någon längre sväng idag

Någon mer hugad:va Skriva av sig itråden om ni vill kliva med från Markan eller Kajfiket:va

Igår var det mye annat, däremot skall jag och Gabor2 ut en posör sväng idag, vi utgår från Köping ca 11:30-11:45. Sen tar vi nog riktning mot antingen Markan i Strömsholm eller Kajfiket Västerås.

Är lite kalla vindar så vi lär inte åka någon längre sväng idag

Någon mer hugad:va Skriva av sig itråden om ni vill kliva med från Markan eller Kajfiket:va

Inge frukost hemma, skulle sitta fint med en räkmacka på markan :)

För kallt för gathoj, tar och trailar Hondan till Gröndal istället (egentligen är man lite för sliten för mx, men...man lär ju).

Lagomt kallt att åka hem i alla fall...

Det blev 17 plus mil idag...kom lite regnstänk på väg mot Fagersta, några stänk vi Skinnskatteberg och några stänk före Kolsva..Kallt tusan har det varit hela vägen brrr....

Mkt fin "Kwack" du hade:)

Tisdag kväll på´t igen vid fint väder:tummenupp

Ja lite regnstänk fick jag oxo på väg hem. Torsdag kväll blir det kanske en tur om det är fint, annars är det nån vecka till innan jag är hemma ;)

Jo, det är nog ett under om man klarar en förkylning efter den rundan. Tror jag har permafrost i tårna.

Skön liten tur idag med pojkarna bus:) Det blev lite som ett avrost för moi och det sitter lite hjärnspöken kvar i kroppen efter fjolårets lilla fadäs...man litar inte riktigt på greppet än!! Men det kommer nog tillbaka bara man får åka lite baksug bakom Aelm. Någon mer än jag som tänkt på att sångaren danny är inte så lite look alike med allas vår Emil :D IN DA CLUB....

Skön liten tur idag med pojkarna bus:) Det blev lite som ett avrost för moi och det sitter lite hjärnspöken kvar i kroppen efter fjolårets lilla fadäs...man litar inte riktigt på greppet än!! Men det kommer nog tillbaka bara man får åka lite baksug bakom Aelm. Någon mer än jag som tänkt på att sångaren danny är inte så lite look alike med allas vår Emil :D IN DA CLUB....

Inte du också nu :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...