Samåkningstråden

Är det inte läge att åka en sväng idag,jag har 20 grader på termometern och inte blåser det storm heller,däremot skall det tydligen regna imorgon....
Jag åker ner till mcdonalds i köping kl1800,hoppas jag får sällskap!

Jag dyker upp, är på Italia och får ny baksvål monterad efter jobbet idag. :)

/J

Halloj!
Nyinflyttad i Västerås (ja, sen November iaf) och har igår tagit hit hojen. Nu vore det riktigt skoj att hänga på lite folk att åka då jag inte har någon koll alls på vart dom bra vägarna finns i krokarna. Fick tips av arbetskollega att kika i denna forumdelen. Hoppas man är välkommen att hänga på lite folk på åka och fika.

Mvh Jim

Halloj!
Nyinflyttad i Västerås (ja, sen November iaf) och har igår tagit hit hojen. Nu vore det riktigt skoj att hänga på lite folk att åka då jag inte har någon koll alls på vart dom bra vägarna finns i krokarna. Fick tips av arbetskollega att kika i denna forumdelen. Hoppas man är välkommen att hänga på lite folk på åka och fika.

Mvh Jim

Välkommen, kul med nya ansikten. :tummenupp
Håll koll i trådarna Västeråsåka o Köpingsåka så kan du hänga med o få lära dig finvägarna...
Synd att du missade dagens tur från McD i Köping 18,00
/Janne

Välkommen, kul med nya ansikten. :tummenupp
Håll koll i trådarna Västeråsåka o Köpingsåka så kan du hänga med o få lära dig finvägarna...
Synd att du missade dagens tur från McD i Köping 18,00
/Janne

Det blev ju ingen tur direkt, jag och Berra tjötade lite och våldgästade Gabor för att elda på honom lite, tummen ur s.a.s.

Himmeta - Medåker rekad, lite dammig, lite grus...men det tar sig som mordbrännarn' sade. :hihi Vågade mig inte in på Sundängevägen... :jdscorner :skrämd

Premiärtur på 6 mil avklarad. Rettan blir bara bättre och bättre. Det kommer nog att bli en tur varje kväll med fint väder framöver xD

Halloj!

Mvh Jim

Välkommen till gemenskapen:tummenupp

Du kommer garantera få lite nya bekantskaper med åkvärda vägar om du dyker upp:)

Det blev ju ingen tur direkt, jag och Berra tjötade lite och våldgästade Gabor för att elda på honom lite, tummen ur s.a.s.

Himmeta - Medåker rekad, lite dammig, lite grus...men det tar sig som mordbrännarn' sade. :hihi Vågade mig inte in på Sundängevägen... :jdscorner :skrämd

Jag litade på att ni skulle våga er ut på en sväng...

Söndagstur

Fnular på en kortare söndassväng imorgon fm om vädret är fint, ev till Oti ta en fika och hem igen, eller Västermorundan. Jag kommer passa på någon gång på fm då la familla ändå är ute på annat:)

Någon mer som fnular:vaRunt 10:00 på fm:va

Fnular på en kortare söndassväng imorgon fm om vädret är fint, ev till Oti ta en fika och hem igen, eller Västermorundan. Jag kommer passa på någon gång på fm då la familla ändå är ute på annat:)

Någon mer som fnular:vaRunt 10:00 på fm:va

Reviderar lite då det känns som det sitter en vattenmelon i halsen när jag sväljer just nu, samt jag har haft :huvet värk som kommer och går.:gnissla

Så var man hemma igen, fin tur, men dålig väg från Medåker och några kolimeter mot Smedby, annar bara kanoners, avslutade med en fika på Markan, träffade SGM där. Hoppas åka med på tisdag.

Så var man hemma igen, fin tur, men dålig väg från Medåker och några kolimeter mot Smedby, annar bara kanoners, avslutade med en fika på Markan, träffade SGM där. Hoppas åka med på tisdag.

Trevligt värre i solen vid markan får man säga. :) Ses på tisdag!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman