Samåkningstråden

Stationen om 20 (20 över 6) för den som är sugen på bus! vi blir några :)
 
Någon som är sugen på att köra vid 12:00 tiden idag?

Igår var det mye annat, däremot skall jag och Gabor2 ut en posör sväng idag, vi utgår från Köping ca 11:30-11:45. Sen tar vi nog riktning mot antingen Markan i Strömsholm eller Kajfiket Västerås.

Är lite kalla vindar så vi lär inte åka någon längre sväng idag

Någon mer hugad:va Skriva av sig itråden om ni vill kliva med från Markan eller Kajfiket:va
 
Igår var det mye annat, däremot skall jag och Gabor2 ut en posör sväng idag, vi utgår från Köping ca 11:30-11:45. Sen tar vi nog riktning mot antingen Markan i Strömsholm eller Kajfiket Västerås.

Är lite kalla vindar så vi lär inte åka någon längre sväng idag

Någon mer hugad:va Skriva av sig itråden om ni vill kliva med från Markan eller Kajfiket:va

Inge frukost hemma, skulle sitta fint med en räkmacka på markan :)
 
För kallt för gathoj, tar och trailar Hondan till Gröndal istället (egentligen är man lite för sliten för mx, men...man lär ju).
 
Lagomt kallt att åka hem i alla fall...

Det blev 17 plus mil idag...kom lite regnstänk på väg mot Fagersta, några stänk vi Skinnskatteberg och några stänk före Kolsva..Kallt tusan har det varit hela vägen brrr....

Mkt fin "Kwack" du hade:)

Tisdag kväll på´t igen vid fint väder:tummenupp
 
Ja lite regnstänk fick jag oxo på väg hem. Torsdag kväll blir det kanske en tur om det är fint, annars är det nån vecka till innan jag är hemma ;)
 
Jo, det är nog ett under om man klarar en förkylning efter den rundan. Tror jag har permafrost i tårna.
 
Skön liten tur idag med pojkarna bus:) Det blev lite som ett avrost för moi och det sitter lite hjärnspöken kvar i kroppen efter fjolårets lilla fadäs...man litar inte riktigt på greppet än!! Men det kommer nog tillbaka bara man får åka lite baksug bakom Aelm. Någon mer än jag som tänkt på att sångaren danny är inte så lite look alike med allas vår Emil :D IN DA CLUB....
 
Skön liten tur idag med pojkarna bus:) Det blev lite som ett avrost för moi och det sitter lite hjärnspöken kvar i kroppen efter fjolårets lilla fadäs...man litar inte riktigt på greppet än!! Men det kommer nog tillbaka bara man får åka lite baksug bakom Aelm. Någon mer än jag som tänkt på att sångaren danny är inte så lite look alike med allas vår Emil :D IN DA CLUB....

Inte du också nu :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top