Samåkningstråden

Imorrn sol o fint:)Ej bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsen:vaFika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på:va Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.

Är på nästa gång!

Imorrn sol o fint:)Ej bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsen:vaFika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på:va Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.

Det drar i gashanden.
Ska köpa nytt batteri på DRen och nytt drivpaket på Firebladen, hittade ett sprillans nytt bakhjulslager i går kväll som nu sitter på plats.
Höll nästan inte på att ta oss hem från Norberg i höstas:näsblod

Last edited:
bRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig lite:tummenuppNågon mer som är sugen?:va Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel:)

ca 11:00-11:30 att utgå tänkte jag:)

bRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig lite:tummenuppNågon mer som är sugen?:va Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel:)

Vore kanon! Jag messar dig om jag kan!:)

+ 5 grader och blöt asfalt, det känns inte som premiärtur idag. :( :tråkad
Kan bli en tur imorgon...

Om det inte blir kanonväder imorrn så skippar jag premiärturen den här helgen och siktar på nästa :)

Last edited:
Det bir ingen åkning för mig heller idag! Det var då ett j-kla väder just nu! Lillgrabben får ut och åka crolle med Evis lille istället!!:)

Tar nog en tur nu på förmiddagen, kaffe @ Markan 11:00 (tar nog bara Suraåsen hem efter det, lite tidsbrist).

Tar nog en tur nu på förmiddagen, kaffe @ Markan 11:00 (tar nog bara Suraåsen hem efter det, lite tidsbrist).

Har med tidsbrist idag, beroende på när 3-års kalaset börjar så ansluter jag en kortis med dit och hem, man kanske t om kan vara ute i solen idag där:):tummenupp

Varför, varför, varför, varför, varför krökade jag igår :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...