Det blir nog till att använda förmiddagarna på helgerna framöver!
Duger inte eftermiddagarna???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blir nog till att använda förmiddagarna på helgerna framöver!

Fika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på
Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.Imorrn sol o fintEj bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsen
Fika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på
Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.

Det drar i gashanden.
Ska köpa nytt batteri på DRen och nytt drivpaket på Firebladen, hittade ett sprillans nytt bakhjulslager i går kväll som nu sitter på plats.
Höll nästan inte på att ta oss hem från Norberg i höstas![]()
Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara felbRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig liteNågon mer som är sugen?
Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel
ca 11:00-11:30 att utgå tänkte jag![]()
bRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig liteNågon mer som är sugen?
Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel
ca 11:00-11:30 att utgå tänkte jag![]()

+ 5 grader och blöt asfalt, det känns inte som premiärtur idag.![]()
Kan bli en tur imorgon...

Det bir ingen åkning för mig heller idag! Det var då ett j-kla väder just nu! Lillgrabben får ut och åka crolle med Evis lille istället!!![]()
Vart o när?
Tar nog en tur nu på förmiddagen, kaffe @ Markan 11:00 (tar nog bara Suraåsen hem efter det, lite tidsbrist).
Varför, varför, varför, varför, varför krökade jag igår![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |