Samåkningstråden

Imorrn sol o fint:)Ej bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsen:vaFika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på:va Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.

Är på nästa gång!

Imorrn sol o fint:)Ej bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsen:vaFika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på:va Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.

Det drar i gashanden.
Ska köpa nytt batteri på DRen och nytt drivpaket på Firebladen, hittade ett sprillans nytt bakhjulslager i går kväll som nu sitter på plats.
Höll nästan inte på att ta oss hem från Norberg i höstas:näsblod

Last edited:
bRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig lite:tummenuppNågon mer som är sugen?:va Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel:)

ca 11:00-11:30 att utgå tänkte jag:)

bRUM bRUMELLIbrum! Imorrn om det är bara det minsta hyffsat fint väder, till det räknas icke regn, uppehåll och ca 7 plus minst så skall jag ut o åka mig lite:tummenuppNågon mer som är sugen?:va Suraårsen vet jag e fin, även sugen på en sväng till Oti skulle inte vara fel:)

Vore kanon! Jag messar dig om jag kan!:)

+ 5 grader och blöt asfalt, det känns inte som premiärtur idag. :( :tråkad
Kan bli en tur imorgon...

Om det inte blir kanonväder imorrn så skippar jag premiärturen den här helgen och siktar på nästa :)

Last edited:
Det bir ingen åkning för mig heller idag! Det var då ett j-kla väder just nu! Lillgrabben får ut och åka crolle med Evis lille istället!!:)

Tar nog en tur nu på förmiddagen, kaffe @ Markan 11:00 (tar nog bara Suraåsen hem efter det, lite tidsbrist).

Tar nog en tur nu på förmiddagen, kaffe @ Markan 11:00 (tar nog bara Suraåsen hem efter det, lite tidsbrist).

Har med tidsbrist idag, beroende på när 3-års kalaset börjar så ansluter jag en kortis med dit och hem, man kanske t om kan vara ute i solen idag där:):tummenupp

Varför, varför, varför, varför, varför krökade jag igår :huvet

Nyheter
Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”