aRWe skrev:2104715Ut och åk med er, NI SOM HAR HOJAR!!!
Jaa du har ju 2 så ut å åk, med eller utan kåpor

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aRWe skrev:2104715Ut och åk med er, NI SOM HAR HOJAR!!!

Ena står hos LACKERARENgasolis skrev:2104720Jaa du har ju 2 så ut å åk, med eller utan kåpor![]()

aRWe skrev:2104725Ena står hos LACKERAREN
Den andra väntar jag reservdelar till.

Larre70 skrev:2104935Då sticker väl vi andra ut å åker så länge![]()
hojta till när Busan är klar![]()
benzzon skrev:2104946Jupp, kort varsel, men McDonalds 11.30 på Stenby, samling för att dra ut på en sväng, årets första tur för mig![]()
IvarS skrev:2103795Nån som ska åka nåt i helgen?![]()
Larre70 skrev:2105437Riktigt trevlig tur idag![]()
Jag, Linus och Benzzon tog en tur på rytternevägen till Markan för en fika.
Det vart gamla vägen mellan Hallsta o Sura tillbaka.
Ett pitstop på Donkan sen hem, en lagom vårtur![]()
Linus skrev:2106987Men vad gör Linus på bilden???![]()
Jag gissar att han spanar efter fågeljäkeln som släppte en skit på hans axel.sporTlovEr skrev:2107052På markanbilden, verkar han be till vädergudarana om fortsatt fint väder!

Larre70 skrev:2107095Kl 08,30 och det är 18C' på min termometer![]()
Vilka är sugna på att åka idag? Vad sägs om kl 12,00 på station.
//Micke
aRWe skrev:
Larre70 skrev:2127556Nån som ska ut å åka sig lite idag?
Eller ska alla gå längs fram i demonstrationståg![]()
Åker ev en kortis-sväng ikväll (vid 7 rycket blire nog..) om vägen bara håller sig torr.. Slår en pling då o kollar ifall du är på g..Larre70 skrev:2177801Några som är sugna på att åka en sväng imorgon?????
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |