Samåkningstråden

Larre70 skrev:
2104935 Då sticker väl vi andra ut å åker så länge :tungan
hojta till när Busan är klar :pannkyss

Jupp, kort varsel, men McDonalds 11.30 på Stenby, samling för att dra ut på en sväng, årets första tur för mig :tummenupp
 
Riktigt trevlig tur idag :tummenupp

Jag, Linus och Benzzon tog en tur på rytternevägen till Markan för en fika.
Det vart gamla vägen mellan Hallsta o Sura tillbaka.
Ett pitstop på Donkan sen hem, en lagom vårtur :banana
 
IvarS skrev:
2103795 Nån som ska åka nåt i helgen? :)

Ja, men inte lördag, då gjorde jag nåt ooootrooooligt mycket skojjigare, nämligen satt i ett superintressant möte mellan 11 o 15, då har man inte tid att larva sig på hoj... Nej jag är inte bitter inte...

Söndag däremot är inte alls omöjliget, bara inte vädret är som en fekaliespya... Bestämmer mig imorrn.
 
Larre70 skrev:
2105437 Riktigt trevlig tur idag :tummenupp

Jag, Linus och Benzzon tog en tur på rytternevägen till Markan för en fika.
Det vart gamla vägen mellan Hallsta o Sura tillbaka.
Ett pitstop på Donkan sen hem, en lagom vårtur :banana

Instämmer, kastar in lite bildbevis, "toys 'r' us" stämmer ju förresten bra :D
 

Bifogat

  • PICT0003.JPG
    PICT0003.JPG
    81.6 KB · Visningar: 140
  • PICT0006.JPG
    PICT0006.JPG
    136 KB · Visningar: 133
sporTlovEr skrev:
2107052 På markanbilden, verkar han be till vädergudarana om fortsatt fint väder!
Jag gissar att han spanar efter fågeljäkeln som släppte en skit på hans axel. :tungan
 
Last edited:
Kl 08,30 och det är 18C' på min termometer :tummenupp
Vilka är sugna på att åka idag? Vad sägs om kl 12,00 på station.
//Micke
 
Larre70 skrev:
2107095 Kl 08,30 och det är 18C' på min termometer :tummenupp
Vilka är sugna på att åka idag? Vad sägs om kl 12,00 på station.
//Micke


Samling för avfärd 10.30 från OBS! (coop-forum), på automat-macken vid parkeringen.
Färden går över Enköping och sedan till uppsala.
 
Nån som ska ut å åka sig lite idag?
Eller ska alla gå längs fram i demonstrationståg :3freak
 
Larre70 skrev:
2127556 Nån som ska ut å åka sig lite idag?
Eller ska alla gå längs fram i demonstrationståg :3freak

Åkte igår en sväng, ett jäkla blåsväder! MEN på onsdag tänkte jag dyka upp vid Erikslund på kvällen, skall vara kanonväder!!
 
Larre70 skrev:
2177801 Några som är sugna på att åka en sväng imorgon?????
Åker ev en kortis-sväng ikväll (vid 7 rycket blire nog..) om vägen bara håller sig torr.. Slår en pling då o kollar ifall du är på g..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top