skitskrajmc
Djupgående terapi
Vi säger väl KL.11.00 på stationen på lördag också då!!!
Inställt vid regn!!
Lasse
Inställt vid regn!!
Lasse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni kan ju ta en sväng förbi Rörken å få köra på DAGTID där om ni vill?aRWe skrev:Jag har inte tid på lördag, men på söndag tänkte jag ta mig en tur![]()
Så nu har folk antingen lördag eller söndag att välja på om dom vill åka, va bra.
För dom som vill hänga med på söndag 11/9 så träffas vi på station 11.00![]()

TinaTjejen skrev:Ni kan ju ta en sväng förbi Rörken å få köra på DAGTID där om ni vill?
Vi kommer va där iaf![]()
Det låter jättehärligt!! Jag gillade verkligen gokartbanan, man fick jobba på bra!! Synd att det blir mycket åka, ca 30 mil för en kväll på rörken..el dag för den delen, fullt upp i helgen tyvärrTinaTjejen skrev:Ni kan ju ta en sväng förbi Rörken å få köra på DAGTID där om ni vill?
Vi kommer va där iaf![]()
Nån som vill ut och köra, jag trodde alla hade gått i ide.WestW skrev:Arwe råkar inte ha en fin tur på G under lördagen?
aRWe skrev:Nån som vill ut och köra, jag trodde alla hade gått i ide.![]()
Ok dom som vill ut och svänga lite, station 12.00 lördag

aRWe skrev:Nån som vill ut och köra, jag trodde alla hade gått i ide.![]()
Ok dom som vill ut och svänga lite, station 12.00 lördag
i höstsolen
? Någe åka blir det men har inte bestämt hur, vart eller vilkenhansome skrev:Någon som skall ut något på Lördag?
Börjar väl närma sig näst sista turen snart, så det är bäst man passar på ochi höstsolen
![]()
Jag och polaren tänkte ta en tur, möjligtvis uppåt Dalarna och Torsång (eller va' fan det heter....)
Någon som vill med?
Start så snart det blir varmt(11, 12 eller så)

kan tänka mig att ta en liten turaRWe skrev:Någe åka blir det men har inte bestämt hur, vart eller vilken![]()

TinaTjejen skrev:kan tänka mig att ta en liten tur![]()

aRWe skrev:Någon som skall åka imorgon söndag?
aRWe skrev:Ja, ja då åker jag väl ut själv då![]()
FredR1k skrev:Nån som vill åka lite? Jag tänkte ta en runda med motarden...
Kanske rytterne, åsen, skultuna, tillberga, tortuna, osv.
12.00 station för er som vill bli förnedrade![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |