Samåkning Skövde

har legat sjuk, så garagetiden har varit minimal.. åsså blire övertid på jöbbet, så den samlar damm nu bara

hörru bonnen..
Vad är de för skildnad på cross och motard framfjädringen?
styvar man upp dom 23 varv? =)

Köe man inte på toppnivå så är det ingen större skillnad, endurodämpare brukar dock vara för mjuka medans cross funkar , dom flesta som kör i sm har specualbyggda gafflar. Jag fick ju tag på supermotobyggda gafflar som jag har montat 4,9nM fjädrar i . Men köper du en cross med motardkit så kommer du inte ha några större problem att hänga me, bortsett från att jag är snabbare :)

Köe man inte på toppnivå så är det ingen större skillnad, endurodämpare brukar dock vara för mjuka medans cross funkar , dom flesta som kör i sm har specualbyggda gafflar. Jag fick ju tag på supermotobyggda gafflar som jag har montat 4,9nM fjädrar i . Men köper du en cross med motardkit så kommer du inte ha några större problem att hänga me, bortsett från att jag är snabbare :)

okej..
har hittat en 525 exc med enduro och motard kit.. nu åker nog hojjen ut till försäljning...

okej..
har hittat en 525 exc med enduro och motard kit.. nu åker nog hojjen ut till försäljning...

det låter vettigt.
kolla hur det är med gafflar och fjädrar bara, är det enduro är det för mjukt. å andra sidan ligger styvare gaffelfjädrar på ca 300 spänn att handla. och en ny bakfjäder är inte hela världen den heller.

det låter vettigt.
kolla hur det är med gafflar och fjädrar bara, är det enduro är det för mjukt. å andra sidan ligger styvare gaffelfjädrar på ca 300 spänn att handla. och en ny bakfjäder är inte hela världen den heller.

står att det är både motard och enduro kit med.. i min värld så är det fjädrar också... men de ska höras..
ska städa av hojjen i helgen å få lite bilder på den så ja kan sätta ut den.

blir fanimej motard åka till nästa år.. å förhoppningsvis enduro i vinter =)

är de där en 4-taktare?
är lite sugen.. hur jäbligt är det att få tag till adapters för bromsen till cross kit?

Det är en fyra , vad gäller bromsae
R så handlar det bara o
Mmm att byta adapters alternativt ha tag på ett tvåkolvs flytande . Bra med fart i dom maskinerna .

Nu va Duken ute för försäljning.. svider i mitt hjärta men nu får nån annan njuta av henne :\

Nu va Duken ute för försäljning.. svider i mitt hjärta men nu får nån annan njuta av henne :\

Wtf ???

Vadan detta irrationella o hemska beslut?
Jag vaknade med en chock häromnatten alldeles kallsvettig o helt uppstressad, måste varit i samband med att detta beslutet togs,,,, eller har det handlats nytt redan kanske??
Slår en pling i veckan sen, har varit löjligt mycket att stå i sista tiden.

/ Per 20 mil söder om polcirkeln :)

Wtf ???

Vadan detta irrationella o hemska beslut?
Jag vaknade med en chock häromnatten alldeles kallsvettig o helt uppstressad, måste varit i samband med att detta beslutet togs,,,, eller har det handlats nytt redan kanske??
Slår en pling i veckan sen, har varit löjligt mycket att stå i sista tiden.

/ Per 20 mil söder om polcirkeln :)

kan mycke väl ha varit då beslutet togs.. inget nytt inhandlat men ja har en ide om va ja vill ha.. =)
slå en pling i veckan!

Mantorp på lördag?

Dicken, önskar att du va 16 igen va?

[YOUTUBE-ID]ek8U3qMYfr4[/YOUTUBE-ID]

förutom rent allmänt då, hehe

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...