Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
den dan Morgan vågar använda sin hoj som den skall räcker det med halvgasSlappa skrev:2353503Er6:an borde funka ganska bra på bana eller?
Piskan skiten ur den där maskinen o klå morgan nu så han håller tyst![]()
Mats Mladin skrev:2354813den dan Morgan vågar använda sin hoj som den skall räcker det med halvgasoch ja den funkar fint på bana
Slappa skrev:2354098Ahhhhh, vill ta lån o köpa direkt!
http://www.blocket.se/vi/8876771.htm?ca=18_s
Nån som vet vems den är? Kanske nån sh medlems!
heimdal skrev:2353985ingår plastpåsen eller får man den som extra krydda på pizzan??![]()
X-up skrev:2356316Jaha, så hur gick det då i söndags på kullen, lyckades "citronen" förnedra både bana & övriga förare?klockrent!![]()
det va möjligtivs ingen som åkte till flämslätt efter körningen på kullen? vaknade upp ur sol-koman och skymtade nåt rejsigt blått àla R1....
marsva83 skrev:2356338X-up skrev:2356316Jaha, så hur gick det då i söndags på kullen, lyckades "citronen" förnedra både bana & övriga förare?klockrent!![]()
det va möjligtivs ingen som åkte till flämslätt efter körningen på kullen? vaknade upp ur sol-koman och skymtade nåt rejsigt blått àla R1....
Jopp! Det var jag det + Lina, Hannah & Pierre.![]()
A_o_D skrev:2356734nu får ni se upp ännu mer i trafiken
klarade uppkörningen idag.... men det va mitt andra försök
nu ska jag i väg å jobba![]()
Bosanac skrev:2356727Nån här på Sh som åker på en silvrig R6:a (oftast på slangen) o dånar på kvällarna utanför mitt fönster![]()
![]()
( Ps: skoja bara , men vi kan träna bakhjulskörning nästa vecka om cykeln blir reggad) .....
Javisst hehe .. du har ju ingen hoj alls joo eller joo en racer ifors..[KoRn] skrev:2357285Skicka ett PM när du ska ut, så ska vi se vem som har bäst balans...![]()
Fast jag har ju ingen silvrig hoj iofs...
Bosanac skrev:2357674Javisst hehe .. du har ju ingen hoj alls joo eller joo en racer ifors..![]()
Jobbar du elelr har du fortfarande semester?![]()
ja för dig ja .. du kan väl välja bland 100 hojar eller nått..[KoRn] skrev:2357823Jobbar....
Hoj löser sig![]()
Du får jobba hårdare.... eller skaffa rik kille..Marlean skrev:2358517Hur har ni råd med allt? Själv gör jag inte annat än jobbar... ändå är det skralt i kassan?(
Bosanac skrev:2358127ja för dig ja .. du kan väl välja bland 100 hojar eller nått..
Eller har du en CBR enligt din avatar?
E det nått o tänka på innan reggbes? Hur gör ni när ni reggar in ny hoj? och kan man köra direkt efter om den e godkänd?
Ps: Finns det nån rolig hoj man kan prova på Mc-Komp?..
Okey .. tänkte mest på numemr plåten får man väl inte direkt där .. ,men det kanske går o köra ändå![KoRn] skrev:2358566Ta med alla papper bara, med tekniska data, så löser det sig.
Sedan kan du köra direkt.
Kom ut till mig, så ska du få prova nått kul....
southwick skrev:2359138Tja era hangpungar!
Sitter nu i Pisa, ca 300 mil hemifran och fixar lite overforingar etc...tankte bara rapportera att allt flyter pa grymt bra langs Via Aurelio utmed den italienska kusten. Har slappatr o badat nu i ett par dagar, och snart bar det av inat landet in i Toscana. Javlar vilka vagar, nu skulle man haft nat vatare an en XJ600 med ca 120 kg overvikt att slapa pa, haha!
Still touring strong!!! Hastighetsrekord igar: 128 km/h!!!
Over n out. Lasse
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten