Samåkning Skövde


Fortfarande sugen på mina krachpuckar lena? nästintill nyskick är dom... 100kr? :rolleyes:
Har betällt nya nu nämligen :3freak
 
Synd att jag missade åkningen igår. Hänger på nästa gång (hoppas jag).
Bara ni inte kör ifrån mig :tungan
 
Många som ska till kullen på Lördag eller? Blir inget åka, men funderar på att åka och kika och få höra lite örongodis :banana
 
Kenya skrev:
2110470 Många som ska till kullen på Lördag eller? Blir inget åka, men funderar på att åka och kika och få höra lite örongodis :banana

Har lite funderingar på det, men inget bestämt än. Men bara för att titta (och höra).
 
Last edited:
Kenya skrev:
2110470 Många som ska till kullen på Lördag eller? Blir inget åka, men funderar på att åka och kika och få höra lite örongodis :banana

Japp, på lördag blir det åka av. Blir ett gäng härifrån som åker.
Vi tar hojen på kärra av förklarliga skäl. :näsblod
 
Jag kommer att bända runt R6:an lite också....
Får se hur det funkar.

Edit: Jag tror att Jonas ska ta några varv också på den...
 
Last edited:
Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

Hur var det med Kinnekulle den 29:e? Fullt/ledigt?

Kor lugnt era tokar! /Lasse
 

Bifogat

  • HPIM1072.JPG
    HPIM1072.JPG
    61.7 KB · Visningar: 78
southwick skrev:
2111342 Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

Hur var det med Kinnekulle den 29:e? Fullt/ledigt?

Kor lugnt era tokar! /Lasse

Riktigt läckert Lasse! :tummenupp
Upp med fler bilder!
 
HumAnyt skrev:
2109489 Fortfarande sugen på mina krachpuckar lena? nästintill nyskick är dom... 100kr? :rolleyes:
Har betällt nya nu nämligen :3freak


mussee, ojoj, hoppas det blir bra med hojjen nuu! ingen vidare bra start på säsongen hörru! :pannkyss
 
southwick skrev:
2111342 Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

Hur var det med Kinnekulle den 29:e? Fullt/ledigt?

Kor lugnt era tokar! /Lasse
lackat om å grejat i vinter eller`?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top