Samåkning Skövde

varför oroa sej om jobbet för de åskar är de inte bättre å koppla bort de så man har krafter till å ta sej ann problemet imorn om de är ett problem

pini skrev:
2101046 varför oroa sej om jobbet för de åskar är de inte bättre å koppla bort de så man har krafter till å ta sej ann problemet imorn om de är ett problem
alldeles för invecklat :)

Har startat en sammåkning på söndag i andra tråden, några som är sugna? Enligt smhi ska vädret bli bra vad det verkar som. Vore kul med årets första ordentliga sammåkning nu...

HumAnyt skrev:
2101845 Har startat en sammåkning på söndag i andra tråden, några som är sugna? Enligt smhi ska vädret bli bra vad det verkar som. Vore kul med årets första ordentliga sammåkning nu...

ja vill åka med om det finns någon som ja kan åka nmed...

Liz Gsx-R skrev:
2101719 säg till min mamma att hon ska gå med på lånet för min nya hoj annar kommer denna sommaren att regna bort... :hihi

lånar du pengar av mamma? eller e de en borgenär som behövs?

Liz Gsx-R skrev:
2103637 vad fan tror du...

150 000KR

ja ska köpa en ny hoj men det kommer ja inte att göra så du kan vara lung...

Hej då men er alla...
du ska köpa ny hoj men de kommer du inte göra?? what??

ska du iväg?

2fast4hjo skrev:
2104085 Tänk nu heimdal, man brukar väl knappast ha en borgenär på en summa av 15000 :D

Billig ny hoj man får för det föresten, typ minimoto :fyllisar
men ditt gamla särklot... :)
de va ju därför ja tyckte de verka konstigt.. men om man frågar direkt så blir de inga missuppfattningar :)

Hej hopp!

Nu har äntligen vädret klarnat upp och jag har fått ut hojen! Kul att se att det finns ett gäng i stan!

Btw: Ingen som har lite plats att hysa en gammal här i krokarna :Bugar

Skulle varit treeevligt!

/Liten, ettrig, envis (eh.. inte hojen då..)

Blykometen skrev:
2106088 Nu har äntligen vädret klarnat upp och jag har fått ut hojen! Kul att se att det finns ett gäng i stan!

Btw: Ingen som har lite plats att hysa en gammal här i krokarna :Bugar

Skulle varit treeevligt!

/Liten, ettrig, envis (eh.. inte hojen då..)

tyvärr ingen plats.. jag har en extra 2hjulig permobil i mitt garage, (läs kawasaki) :hihi

Ang. samåkningen i söndags: Det var kul så länge det varade.
Hamnade efter från Statoil. Såg inte var ni tog vägen, så jag köre fel i andra rodellen. Men jag tog en egen sväng istället.

Hm.. Undrars om jag mötte några utav er idag, jag remmade iväg mot Mariestad idag vid 13-tiden, skulle in och kolla på fyrhjuligt jippo i industriområdet (Rally..)

Svart hoj(FZR), svart hjälm, svart/silver ställ, spegelvisir. Om inte annat så vet ni iaf vem tokfan är i fortsättningen :hihi

var ngn som var med och åkte i lördags och tog lite bilder när hojjarna stod vid vägen "lill fiket" tror det var 2fast4some som tog det, kan du lägga upp dom bilderna vore kul då jag gärna vill ha en bild på hojjarna från den samåkningen //M

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman