Samåkning Skövde

LiCrO skrev:
2095410 Sa upp mig på jobbet idag palla med Stockholmare, Så jag flyttar ner till Skövde igen. Cyklen får jag i slutet av månaden så snart är jag med ute och åker.

Hallå Dennis.

Vad fan är du redan trött på att fixa stolar? Det verkade ju så bra förra veckan när jag snackade med dig.

Vad tog du för hoj nu då?

Tja, tänkte kolla om det är någon som ska till Kinnekulle nästa lördag, 29 april. Behöver vägvisare då jag är totalt disorienterad :rolleyes:

Jag ska vara med och köra så det blir tidigt. :banana :banana

Kenya skrev:
2096011 Mötte en som myste på en R1-05 (om jag inte har helt fel) gul mellan tidan och väring idag vid halv 6 tiden... Någon härifrån?
Gillar den bågen starkt :hihi

Det var högst sannolikt Dr MadNess på en gul "Interceptor" -06.
Finns inga gula R1 -05 som orginallack iaf. :)

Vaektra skrev:
2096332 Tja, tänkte kolla om det är någon som ska till Kinnekulle nästa lördag, 29 april. Behöver vägvisare då jag är totalt disorienterad :rolleyes:

haha, håller med dej, på nåt underligt vis hittar jag hem ifrån götene hur lätt som helst, men dit, har fan inte en susning om hur ja ska åka :) samma jämt! och ja köra taxi... :)

Slappa skrev:
2095473 Jopp jag var på mässan på Fredagen men det var så äckligt mycket folk där.

En fråga bara: Varför gav du inte gubben fingret som du så glatt använder annars?:D

Var det nån mer än Morgan och Mats som skulle köra den 4:e på Kullen ?

Snabb grupp var redan full så det fick bli mellansnabb :gnissla
jag kör okså mellansnabb då blir det åka av.. :hihi

Vaektra skrev:
2096332 Tja, tänkte kolla om det är någon som ska till Kinnekulle nästa lördag, 29 april. Behöver vägvisare då jag är totalt disorienterad :rolleyes:

vi samåker från statoil kl 0650

Vaektra skrev:
2096657 Är det någon som har telnr till Bilprovningen i Skövde, ej 0771 nr. Har sökt på hitta.se men det finns inte. :huvet har någon Skaras nr också är det ett plus :)

PANIK ! :tomten
0500-410266

Appropå besiktning.

När sjutton ska man besiktiga? Vad jag vet har jag aldrig besikigat min Sv någon gång än. det är ju en 00 uttagen 01 tror jag.

Kommer det en lapp när den ska in eller hur är det? :va den har ju slutsiffra 1.

Kankse har körförbud på den? :confused:

Dreas skrev:
2096886 Appropå besiktning.

När sjutton ska man besiktiga? Vad jag vet har jag aldrig besikigat min Sv någon gång än. det är ju en 00 uttagen 01 tror jag.

Kommer det en lapp när den ska in eller hur är det? :va den har ju slutsiffra 1.

Kankse har körförbud på den? :confused:

en mc besiktas vart annat år de första fem åren tror ja det va...

Liz Gsx-R skrev:
2096901 en mc besiktas vart annat år de första fem åren tror ja det va...
helt korrekt..

EDIT: vilka va de som körde förbi posten idag vid 13 tiden.. en r6 -00(?) å en gsx 600f ???

Första besiktningen: Senast fyra år efter den månad som fordonet togs i bruk (se registreringsbeviset)
Nästföljande besiktningar: Senast två år efter föregående fullständiga besiktning.

Dreas skrev:
2096292 Hallå Dennis.
Vad fan är du redan trött på att fixa stolar? Det verkade ju så bra förra veckan när jag snackade med dig.
Vad tog du för hoj nu då?

Nja, Jobbet är väl okej men visa som man jobbar med är lite för mycket. Sen så är det så långt till jobbet får gå hemifrån halv sex på morgonen och kommer offtast inte hem före sju på kvällen
Fick ett bättre jobb erbjudande i Skövde också.

Det blev en Kawasaki ER-6N denna gången. Budget cykel ~2000kr om året i försäkring.
Förhoppninsvis så blir detta av http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=114341 så har man en cykel att börja köra bana med.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT