Samåkning Skövde

Fortfarande sugen på mina krachpuckar lena? nästintill nyskick är dom... 100kr? :rolleyes:
Har betällt nya nu nämligen :3freak

Synd att jag missade åkningen igår. Hänger på nästa gång (hoppas jag).
Bara ni inte kör ifrån mig :tungan

Många som ska till kullen på Lördag eller? Blir inget åka, men funderar på att åka och kika och få höra lite örongodis :banana

Kenya skrev:
2110470 Många som ska till kullen på Lördag eller? Blir inget åka, men funderar på att åka och kika och få höra lite örongodis :banana

Har lite funderingar på det, men inget bestämt än. Men bara för att titta (och höra).

Last edited:
Kenya skrev:
2110470 Många som ska till kullen på Lördag eller? Blir inget åka, men funderar på att åka och kika och få höra lite örongodis :banana

Japp, på lördag blir det åka av. Blir ett gäng härifrån som åker.
Vi tar hojen på kärra av förklarliga skäl. :näsblod

Jag kommer att bända runt R6:an lite också....
Får se hur det funkar.

Edit: Jag tror att Jonas ska ta några varv också på den...

Last edited:
Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

Hur var det med Kinnekulle den 29:e? Fullt/ledigt?

Kor lugnt era tokar! /Lasse

Bifogat

• HPIM1072.JPG
    HPIM1072.JPG
    61.7 KB · Visningar: 78
southwick skrev:
2111342 Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

Riktigt läckert Lasse! :tummenupp
Upp med fler bilder!

HumAnyt skrev:
2109489 Fortfarande sugen på mina krachpuckar lena? nästintill nyskick är dom... 100kr? :rolleyes:
Har betällt nya nu nämligen :3freak

mussee, ojoj, hoppas det blir bra med hojjen nuu! ingen vidare bra start på säsongen hörru! :pannkyss

southwick skrev:
2111342 Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

lackat om å grejat i vinter eller`?

*/ ?>
Back