Samåkning Skövde

Ja då var premiärturen för i år avklarad, var en tjome med fyrhjuling här och tjata. Börjar det inte snöa så blir det mer åkt i nästa vecka :tummenupp

Börjar få panik, inga av mina hojar är i ordning. Förutom crossen, men det ska snart fixas! Snart...

Pathfinder skrev:
Ja då var premiärturen för i år avklarad, var en tjome med fyrhjuling här och tjata. Börjar det inte snöa så blir det mer åkt i nästa vecka :tummenupp

Jag premiärkörde Banditen idag... Åkte runt lite på gatorna i närheten. Mina däck greppar dåligt för tillfället... :död

Last edited:
Bosanac skrev:
Helloouupp!! E det ingen som har börjat Be till Solguden än??

Soooooooooooooooooolen o värmen komigen nuuuuuuuu! :mad: :tomten

ja ni vet ju vilken gud jag bad till förra sommaren... :hihi

Slappa skrev:
Lisa var ju kompis med regnguden så vem vet hon kanske har nåt ihop med snöguden också :gnissla

Lisa sluta sliska vi andra vill åka hoj ff :gnissla :D

men det är ju bara att ut och åka... :7peta
ja såg en hoj i torsdags och sen samma på fredag...

Tjenixen ville bara lägga in en liten hälsning från Mariestad.
Var ute på min premiär tur igår. Helt sanslöst skön känsla. Kändes inte lika bra idag när man gick upp och snön yrde utanför fönstret :4skrika . Hoppas vi syns på vägarna så snart som möjligt. /David

Förhoppningsvis kommer det inte att finnas så mycket insekter som kan kladda ner visiret i sommar. De flesta har väl frusit ihjäl i och med den långa och kalla vintern. :)

Varmt och skont

Hej!! Har sitter jag i sol och varme och bara gottar mig tillsammans med Hannah. En liten forsmak av sommaren har i Aussie :yoparty Vi kan ju behova tjuvstarta sasongen har sa vi hanger med! :D

Hallå

Här sitter jag också i solen och värmen och har det gott..

Nej fan det var visst bara lampan som lös mig i ansiktet. och elementet intill mig som värmde. :rolleyes:

Men här nere är det ju stort sett snöfritt. Skönt tycker jag.

Kul deklaration... *NOT!*

:felämneKollade just min deklaration på nätet, fick då reda på att trots att jag betalat in 500kr extra/månad på mitt gamla jobb så ska jag få 5500 i restskatt. Tack för det Skatteverket. Där sket sig ju allt jag hade planerat inför sommaren. :huvet :tummenner :finger :gråta

Marlean skrev:
:felämneKollade just min deklaration på nätet, fick då reda på att trots att jag betalat in 500kr extra/månad på mitt gamla jobb så ska jag få 5500 i restskatt. Tack för det Skatteverket. Där sket sig ju allt jag hade planerat inför sommaren. :huvet :tummenner :finger :gråta

hur kollar man sånt...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!