Samåkning Skövde

Hallå på er skövdebor!

Är nere i Gent i Blegien och här är mc-säsongen i full gång. Hur går det med snön i hemtrakterna då? börjar den försvinna måntro? Är den inte borta när jag kommer hem vet jag inte vad jag gör.

mvh AnKa

J_Park skrev:
Hallå på er skövdebor!

Är nere i Gent i Blegien och här är mc-säsongen i full gång. Hur går det med snön i hemtrakterna då? börjar den försvinna måntro? Är den inte borta när jag kommer hem vet jag inte vad jag gör.

mvh AnKa

Säg till om ni behöver lite IT-support där nere så kommer jag ner på hojen! :D

J_Park skrev:
Hallå på er skövdebor!

mvh AnKa

Stanna där du är isf....

heimdal skrev:
så du är en wannabe skåning :rofl

jomenvisst :D nått åt de hållet iaf..

antar att alla här inne har saknat mig :banana

Vag gör du annars? Jobbar du kvar på Rolex-fabriken eller har du fått kicken?

Man ser ju inte mycket av dig så att säga. Men du är ju inte så lång så det kanske förklara det mesta :D Jag hörde att du och dina polare (tror att det var du) var på statoil för några veckor sedan. Ni förde ett jävla liv. Som fjortisar som drukit som "fulla" på folköl. :fyllisar

Skämt åosido..allt väl?

Dreas skrev:
Vag gör du annars? Jobbar du kvar på Rolex-fabriken eller har du fått kicken?

Man ser ju inte mycket av dig så att säga. Men du är ju inte så lång så det kanske förklara det mesta :D Jag hörde att du och dina polare (tror att det var du) var på statoil för några veckor sedan. Ni förde ett jävla liv. Som fjortisar som drukit som "fulla" på folköl. :fyllisar

Skämt åosido..allt väl?

Kanske för ovanlighetens skull gjort något annat än :trött under täcket nu när han har skaffat :tuttar

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2025705&postcount=29

Last edited:
jo han har blivit en riktig toffelhjälte :7peta

men jag lyckades få han riktigt full förra helgen :fyllisar

2fast4hjo skrev:
Kanske för ovanlighetens skull gjort något annat än :trött under täcket nu när han har skaffat :tuttar

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2025705&postcount=29

När man läser hans inlägg så kan man ju undra över 2 saker.

1. Är han så jäkla klent byggd?

2. Hur fan går det till när han gör "det". Står han på händerna på sänggaveln eller vad????

/Dreas aka HiemDal bullie

2fast4hjo skrev:
O jag som tyckte det var trångt på askersundsvägen :gnissla
http://www.tailofthedragon.com/dragon_trucks.html

Ja jävlar vad den var krokig. Men satans fin väg. Både omgivningarna och allt. Men ingen man vill köra fort på när man ser hur bilderna ser ut med tanke på möten osv.

ja då har det kommit mer snö i skövde...

själv har jag börjat att leta kläder och hoj för sommaren för jag hoppas på bra svar av läkaren den 4/4.

Nån som har råkat ut för whipflash ?

Jag var ute och åkte offroad med en polare och hans jeep när det guppade till rejält, sen dess har jag ofta haft ont i huvudet och känner direkt när det drar kallt om nacken att det gör ont.

Vaknar varje dag med att det gör ont, nån som vet ifall det kan vara nåt whipflash liknande?

Slappa skrev:

Jag var ute och åkte offroad med en polare och hans jeep när det guppade till rejält, sen dess har jag ofta haft ont i huvudet och känner direkt när det drar kallt om nacken att det gör ont.

Vaknar varje dag med att det gör ont, nån som vet ifall det kan vara nåt whipflash liknande?

Jag tror bestämt att det har blivit glapp mellan kroppen och knoppen.
Jag skulle kolla upp det du har. Man vet aldrig. Iallafall om det inget går över om några dagar. Har du tur är det bara en sträckning

/Maria

Slappa skrev:

ehhhh...vad är en whipflash :va

Whiplash vet jag vad det är... :D

Dreas skrev:
När man läser hans inlägg så kan man ju undra över 2 saker.

1. Är han så jäkla klent byggd?

2. Hur fan går det till när han gör "det". Står han på händerna på sänggaveln eller vad????

/Dreas aka HiemDal bullie

Ja jävlar vad den var krokig. Men satans fin väg. Både omgivningarna och allt. Men ingen man vill köra fort på när man ser hur bilderna ser ut med tanke på möten osv.

jag skulle väl byta ställning fattar du väl.. gammal idrottskada

X-up skrev:
Dreas, vad blev det ute på MC-Service i Tibro nu då, R1:an eller Bladen?;)

ska han uppgradera..?

(jag är förkyld .. tyck synd om mig.. å åk å handla ipren åt mig)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back