Aragorn
Guest
Tja!
Är ganska ny som MC-åkare. Tog mitt MC-kort i höstas. Skulle vara kul att hänga med er ut å åka nån gång.
Är ganska ny som MC-åkare. Tog mitt MC-kort i höstas. Skulle vara kul att hänga med er ut å åka nån gång.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2fast4hjo skrev:Någon mer än HumAnyt som funderer på att byta hoj i år..Hur har det gått föresten![]()
Vi ska inte göra det, ska prioritera hus, men som sagt överaskningar har ju skett förrr.
Steny_01 skrev:Tja!
Är ganska ny som MC-åkare. Tog mitt MC-kort i höstas. Skulle vara kul att hänga med er ut å åka nån gång.![]()
HumAnyt skrev:va fan. Det är ju inte besämt änså schyyyy om det lite till
Måste skeppa iväg den gammla häcken här hemma först ju...
Sjävklart ska du med ut, eller du måste hänga med!OM, snön nu försvinner, men det har ju inte snöat på ett dygn!
![]()
![]()
HumAnyt skrev:OM, snön nu försvinner, men det har ju inte snöat på ett dygn!![]()
![]()
Brzi-Bosanac skrev:Helloouupp!! E det ingen som har börjat Be till Solguden än??
Soooooooooooooooooolen o värmen komigen nuuuuuuuu!![]()
![]()
Slappa skrev:Lisa var ju kompis med regnguden så vem vet hon kanske har nåt ihop med snöguden också![]()
Lisa sluta sliska vi andra vill åka hoj ff![]()
![]()
pini skrev:snön kommer ligga kvar fram tills första april minst
Brzi-Bosanac skrev:Det får den göra fram till men den 1:a får det fan i mey va sol o plusgrader,,måste vinna nytt bakdäck på Mc-kompaniet!!![]()
Dreas skrev:Jag trodde ni stängde 14:00 så jag var där några minuter över 13:00. Då hade ni stängt.![]()
denimblack skrev:förlåt .. brukar alltid vara öppet tills halv två iaf...![]()
Dreas skrev:Det gör inget...jag kommer nog in nu på lördag istället..Ska hämta en leksak hos en kamrat.
Får man någon trevlig rabatt om man köper någon pryl tex en jacka hos er i lidköping?![]()
/Andreas
denimblack skrev:Jag är "tyvärr" ledig på lördag, annars hade jag kanske kunnat ordna nåt!
Dreas skrev:När jobbar du då? Så man vet när man ska komma över?
denimblack skrev:jag jobbar jämt. utom just på lördag!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |