Samåkning Skövde

GOD FORTSÄTTNING PÅ HOJÅRET 2006 ALLA BLAARGHISAR!
I Tibro har team Castrol Honda Svensson redan dratt igång :banana
Jörgen ryktet går om en K5:a :confused: I så fall känns det bra att ha tjuvstartat säsongen redan nu :D

Bifogat

• xr1.jpg
    xr1.jpg
    108.6 KB · Visningar: 69
  • xr5.jpg
    xr5.jpg
    110.6 KB · Visningar: 54
  • xr3.jpg
    xr3.jpg
    101 KB · Visningar: 59
  • xr2.jpg
    xr2.jpg
    122.2 KB · Visningar: 61
  • xr4.jpg
    xr4.jpg
    73.8 KB · Visningar: 55
Fireblaargh skrev:
Jörgen ryktet går om en K5:a :confused: I så fall känns det bra att ha tjuvstartat säsongen redan nu :D

Fina bilder Matsa! Tror dock att det saknas en Öhlina-dekal på Hondan! :hihi

Last edited:
Fireblaargh skrev:
Nja K6 :confused:

Tjenix..

Tjenix det va ett tag .. jo vilka ska ner till mässan ev. till festen 28:e i gbg??
Hoppas ni alla har fått en god fortsättning på den nya året..
Ses väl.. :tummenupp

Svensexasysselsättning i skaraborg

Hallå!

Jag skulle vilja ha tips på ställen man kan tänkas besöka under en straffsexa i Skaraborgstrakten. Har hört att det skall finnas nått typ lazer dome i Skulltorp. Har dom någon hemsida?

Keiser Soze skrev:
Hallå!

Jag skulle vilja ha tips på ställen man kan tänkas besöka under en straffsexa i Skaraborgstrakten. Har hört att det skall finnas nått typ lazer dome i Skulltorp. Har dom någon hemsida?
Har sett skylten 100 ggr men kommer inte ihåg nån adress. Finns Skultorp ens kvar? Jag tror dom jämnade skiten med marken i samma veva som nya vägen kom, dom ansåg nog att det inte fanns någon anledning till att ha kvar dom där gamla skjulen mitt ute i ingenstans :hihi

Svinkallt

Har precis landat in i stan, fryser arslet av sig när man går ut! Dags för allmän kallstart för att bidra till den globala uppvärmningen så vi får sommar, fortare än kvickt?

Mvh
En Frusen Sate...

*/ ?>
Back