Samåkning Skövde

oki e dåligt insatt i de så ja säger inte emot vet bara kompisen tala om de han gick där för ett par årsedan

hm, en kite kanske? :)
i går var det lite plusgader och jag gick här och hoppades på att få ut och köra snart, men icke, nu biter det i kinden igen :mad:

Hur som, när planerar ni åka till mässan? tors, fre, lör, el söndag?
Jag hade tänkt satsa på fredag för att slippa trängas... förra året var jag där på lördan men kom knappt fram :kocko

DrTurbo skrev:
hm, en kite kanske? :)
i går var det lite plusgader och jag gick här och hoppades på att få ut och köra snart, men icke, nu biter det i kinden igen :mad:

Hur som, när planerar ni åka till mässan? tors, fre, lör, el söndag?
Jag hade tänkt satsa på fredag för att slippa trängas... förra året var jag där på lördan men kom knappt fram :kocko

Fredag/tors rekommenderas om man kan. Var där på fredagen förra året, lagom mycket folk, inga problem att komma fram till montrarna. Hörde av flera att det nästan var kaos på lördagen.

Ja, lördagen är inget jag rekommenderar... om man ska ta erfarenheter från förra året, inte lär det bli mindre folk i år, känns som det bara blir större och större..

vi hade inga bekymmer förra året när vi va nere på lördag men ska man inte komma förrens vid tolv så e de ju klart att de e mycket folk

Dreas skrev:
Är det ett specialarbete eller vad är det?
Det är precis vad det är!
Jag går i samma klass som de som bygger den. De köpte ett chassi som de förlängde samt en något defekt R6-motor. Kan gå mycket bra eller så går det inte alls.
Själv har man försökt utbilda sig till elektriker och gör en förstärkare istället.

//AnKa

Morgan å Dahlberg
min Bladefighter käkar minirettor till frukost..heheh :D

Bifogat

• street1.jpg
    street1.jpg
    112.8 KB · Visningar: 75
Fireblaargh skrev:
Morgan å Dahlberg

Icke! På söndag är ni alla rökta! Min Mini-retta drar om er med en powerslide på yttern! :hihi

Bifogat

• Pict1173_2.jpg
    Pict1173_2.jpg
    65.5 KB · Visningar: 83
Fireblaargh skrev:
Morgan å Dahlberg

Om inget ojuste inträffar... så är jag inte det minsta orolig för en överlägsen seger i samtliga rejs. :FU

Bifogat

• rejs.gif
    rejs.gif
    51.2 KB · Visningar: 207
kan ni inte säga till oss andra ifall ni ska iväg och köra sånt? när och var ska ni åka? till fkp? och vad kostar det ifall man inte har nån pb?

2fast4hjo skrev:
:lol tror nog det är du som "puttar" den som kör i

Nix....han käkar på lösullen! :hihi

HumAnyt skrev:
kan ni inte säga till oss andra ifall ni ska iväg och köra sånt? när och var ska ni åka? till fkp? och vad kostar det ifall man inte har nån pb?

Det du såg ovan var inget "Public race", utan ett inslag från C.I.M.F träningsläger inför säsongen 2006. :)
Men fler tillfällen kommer, hur många är det som har tillgång till en pocket bike / mini moto?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...