Samåkning Skövde

Last edited:
2fast4Some skrev:
Tack för fikat Morgan och Öhlina :)

Tack själva!

Angående aktivitet så kanske lite inomhus minimoto på Wrågården i Falköping kan locka? http://web.telia.com/~u51517402/aktiviteter.htm
Priset är 100 kronor per person och då får man köra fyra heat á fyra varv.

Utöver minimoto finns tydligen även restaurang med öl & Whiskeyprovning & diverse andra fyllesporter såsom yxkastning mm.

minimoto låter skoj me ta de me lite framförhållning så man kan planera in de

X-up skrev:
Tack själva!

Angående aktivitet så kanske lite inomhus minimoto på Wrågården i Falköping kan locka? http://web.telia.com/~u51517402/aktiviteter.htm
Priset är 100 kronor per person och då får man köra fyra heat á fyra varv.

Utöver minimoto finns tydligen även restaurang med öl & Whiskeyprovning & diverse andra fyllesporter såsom yxkastning mm.

får man låna eller kan man ha med egna mini motor?

Jag inspekterade ett bygge av en gokart med r6-motor på Volvogymnasiet idag, det såg lovande ut. :banana

Elgasen skrev:
Jag inspekterade ett bygge av en gokart med r6-motor på Volvogymnasiet idag, det såg lovande ut. :banana

VA? Bygger eleverna en sådan sak där? Varför hade man inte så skoj när jag gick där?
Är det ett specialarbete eller vad är det?

¨heeelvete.. dendär nya gixxer 750n ger mig nästan ribba ffs.. nästan lika snygg som nya R6an jue :D

de va längsen jag kom in i denhär tråden å upptäckte att jag hade 2 olästa sidor här :D keep it rollig ;)

dom byggde en trike eller va de heter för några år sen tror ja en sån man flyger alltså

Liz Gsx-R skrev:
om jag inte har fattat att fel så är en trike en tre hjulig mc..
BIke... TRIke. Så det kan va ganska mycket. Sån där farkost är ju ofta en trike med vingar o motor. Sjukt ballt!

Last edited:
jupp men ja syftar på en såndär flygande sak en trike eller visa kallar de nog ultralättflyg me

pini skrev:
jupp men ja syftar på en såndär flygande sak en trike eller visa kallar de nog ultralättflyg me

För att blanda mig i disskutionen så kan jag säga att jag tro att en trike är en drake med den motor på i baken och som har tre hjul..
Ett ultralätt är mer åt flygplanshållet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT