HumAnyt
fort ibland.
2fast4hjo skrev:Min älskling är för låg för det..![]()
För låg? går ju att köra minimoto på grusväg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2fast4hjo skrev:Min älskling är för låg för det..![]()
Pathfinder skrev:Jodå jag hann i tid, blir det något grusåka nästa gång?
Biker78 skrev:Ursäkta om jag kommer o stör i eran samåkningstråd, ingen som har helicoil gängor M14*1.25 liggandes. Pm:a isånnafall
/Roger
2fast4hjo skrev:Klart du inte stör Roger.Du är ju en av oss som har varit med ända sedan starten
.
Kul att höra av dig, allt väl hoppas jag.
2fast4hjo skrev:heimdal...du kanske ska byta till zzR6![]()
Dreas skrev:Men du vet...det kvittar ifall det är full tank när man börjar. För de dära gamla hojarna är som rymdfärjor. De kräver otroliga mängder bränsle innan de uppe i maxfart och i omloppsbana runt jorden. Och när de väl ska sakta ner är risken stor att något går åt helvete och skiten brinner upp.![]()
1264 skrev:Vill jag åka modernt eller svänga åker jag motard!!!
Bortrest en vecka, redan abstinens!
1264 skrev:Varför ska man alltid bli tykad för att man har gamla grejor? Går som ett skott rakt fram men är lite jobbig att brottas med. Vill jag åka modernt eller svänga åker jag motard!!!
Bortrest en vecka, redan abstinens!
Hasse12 skrev:Hallå !
Vill bara kolla om ni kan fixa nån ny dag som vi ifrån
jönköping kan komma och åka lite. Finns det möjlighet att
köra på eran bana hos er ??![]()
///Hasse12///
2fast4hjo skrev:Bana?. Menar du kinnekulle eller gamla flygfältet.
Hur är det föresten med busvägen förbi Skultorp, ngn som har åkt på den nu eller är det en massa "grejer" som stör.Lägesrapport ngn....
Det är ju Bikekortegen den 20:e. Ska Ni med på den kanskeoch så är den Hjulafton i Lidköping nu på torsdag.
X-up skrev:Hasse menar garanterat Kinnekulle, skulle inte tro att så många mer än vi "infödda" känner till den ruttna, grusiga asfaltsbiten kallat "gamla flygfältet".
Pratade med Stellan om Jönköpingsgänget & att vi skulle planera in en tur i bygden då vädret verkar vara stabilare. Ett förslag är att mötas vid Statoil, sedan köra goa omvägar ut till MC-kompaniet & ta en kaffe där, så får de kika runt där oxå. Sedan kör vi vidare till Läckö & äter lunch, kanske en tur förbi Kinnekulle för att spana på den för dem som inte sett ringen.
Kanske även kan åka förbi Moholms-strippen?
Busvägen ska vi inte lura ner dem på, det är trots allt ett vägbygge & vi vill inte möta länsman där med dem i sällskap. Vi var där i torsdags & busade, vägen är bara avgränsad med viltstängsel, mitträcke har ej kommit upp, dock låg allt material för det uppradat vid vägkanten.
Fireblaargh skrev:Vad tycks om mitt nya Nick![]()
är SV:N inkörd än Lena![]()
Jörgen blir det nån mer bankörning i år![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |