Samåkning Skövde

heimdal skrev:
vad va de för nån sopskalle jag mötte på rånnavägen idag vid 14.40 ungefär.. du körde ut från skövde, å i kurvan innan 50sträckan på den vägen, vid husen så kom du farande som ett jävla arsel på min sida vägen.. tur att jag inte hunnit gasa på efter samhället där, annars hade du parat dig med mina kåpor

du hade en r1 r6 elelr nått, svart ställ, svart hjälm å hade nån annan nisse med dig på hoj... :fatta!

Var det en silvrig /svart R1? I så fall var det samma person som jag körde om på Lerdalavägen i går kväll!

X-up skrev:
Misstänkte att det var din hoj som står där ute i Väring, inte dags att hämta hem den snart då?
Får inte köra den än, Får mitt tunga körkort 21augusti och sen är det strul med något papper på den för att typa den tror jag. Finns inga uppgifter om hk/kw tänstvikt och annat.
Men det hoppas jag verkligen dom löser tills måndag.

heimdal skrev:
naaajså.. e de en 900?

å vem e älskling nummer ett? trodde att hojen alltid va numero uno.. eller e de bara jag som inte har alla kameler i garaget kanske :va :hihi
Det är en 600.
Man kan inte skriva vad som helst på forumet Sofia är ju här inne och snokar ibland. :tungan

Hjulafton??

E det några som ska till Lidköping idag??
Messa eller ring isåfall för jag kommer inte online mera i dag..
MVH San Tel: 073-7266323 :tungan

LiCrO skrev:
Det är en 600.
Man kan inte skriva vad som helst på forumet Sofia är ju här inne och snokar ibland. :tungan

:hihi
de ska veta sinplats..
fast jag håller med.. de blir livat om man säger som de e å påstår att hojen e #1..
då blir de syyyra :3freak

X-up skrev:
Var det en silvrig /svart R1? I så fall var det samma person som jag körde om på Lerdalavägen i går kväll!

den såg ut att vara vitröd eller nått.. tror jag.. e inte säker.. gick ju undan somsagt.. näfan nu ska jag jobbe! :huvet

Eum, de låter ju lite som mig. O jag körde på Rånnavägen igår men de va vid 18 nån gång. Jag minns inte att jag mött nån hoj heller. Körde runt lerdalavägen också men blev inte omkörd av någon :)

/ Hannes

Jag är så trött på ljudet av dessa fiskebåtar... Jag tyckte det var mindre sporthojar på hjulafton i år än förra året.

Snygga blinkers/bromsljus på era hojar Lina och Morgan. :tummenupp

Hoppas det gick bra hem trots mörkret.

I morgon ska Lena ta egen hoj så hon får öva lite

HanneZ skrev:
Eum, de låter ju lite som mig. O jag körde på Rånnavägen igår men de va vid 18 nån gång. Jag minns inte att jag mött nån hoj heller. Körde runt lerdalavägen också men blev inte omkörd av någon :)

/ Hannes

Mötte dig precis i Berg, sedan mötte jag 3 st hojar i nedförsbacken innan korset mot Timmersdala / Götene. Kom ikapp den andra R1:an utanför golfbanan i Lerdala, det var en silver/svart 02/03.

HanneZ skrev:
Ja jävlar vad hjulafton sög hårt. Kul med människor o bra väder dock...

Å här försökte man (o)seriöst liva upp stämmningen med att visa att sporthoj är bättre rökmaskin än HD...... Nåja, man får ju inte roligare än man gör sig.

Mycket folk iaf.

Du tog hem segern va? Skönt med nytt däck isf ;)

Inte mycket att se på hjulafton iår tyvärr...

Är det några som stuntar lite där uppe i Skövde trakterna?

I så fall kan jag fixa en motorbur som skyddar hojen helt i fall man välter eller tappar hojen.

Den kostar endast 1995:-

Det är en väldigt billig försäkring. För bara en kåpa går på betydligt mycket mer.

Hör av er om det kan va intressant eller om ni vill ha lite bilder på dom.

Gör ni ett gruppköp på 10, 20 eller 30 st kan jag fixa ett bättre pris.

Mvh André

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...