Samåkning i Mora,Orsa??

kajen på lör mellan 09.45-10.15!(vädret:gnissla ) mot falun sen för dom som vill åka mer innan tävlingen så tar vi en tur me utgång från gummi verkstan:yoparty sen tillbaka å kollar.:arsele frågor tar vi nere på kajen,häng på nu:tummenupp

Tackar alla inblandade för en trevlig tur idag :tummenupp

Hoppas det gick bra för alla idag, både på tävlingen i Falun och på den mindre officiella på björkavägen.
Nu blir det tyvärr å ställa av oljeschejken, men det kommer ju snart snö (Hehe) å då kanske vi möts efter skoterleden ist. cya.

:yoparty

trevligt va d! synd att inte alla åkte björka...:arsele d va väl sista svängen,nu blir d att sörva:tuttar snöbusarna:yoparty så man kan rocka på leden lr off leden:tummenupp man kan väl planera turer genom detta:tungan

Ähh... 10e Februari började min hojsäsong i år. Nu ska jag återgå till att dricka ÖL och lyssna på ZZ-Top på full volym.:yoparty :yoparty

Ahhhhhh......

Ja nu riktar vi in oss på VINTERN tycker jag :tummenupp
Det där med samlingar på skoter lät jävligt bra..

Det är snart sommar igen...

Jag tror jag mötte er i siljansnäs, jag blinkade till flexbert tror jag:) ja åkte bil,f*n vad sugen jag blev på hoj. Va på väg till touring butiken och shoppade loss för 5K. Ja nu får vi ses på skoterleden istället, Har också ställt av mopeden i dag. Hade punka så det var lika bra att ge upp sesongen:)

/Tomas

Efter att ha tittat på solen hela dagen då jag suttit inne på jobbet, så fick jag lov ta mig en liiiten vända nu efter jag slutat... :)
men de var fan kallt å hojjen går inte som den ska :mad:
men men.. fick åka lite iaf..

Ja nog var det dimmigt när jag for som en mjöl påse:gnissla ,men på vägen hem på andra sidan sjön var det fint men lite kalt.:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon