Samåkning i Mora,Orsa??

kajen på lör mellan 09.45-10.15!(vädret:gnissla ) mot falun sen för dom som vill åka mer innan tävlingen så tar vi en tur me utgång från gummi verkstan:yoparty sen tillbaka å kollar.:arsele frågor tar vi nere på kajen,häng på nu:tummenupp

Tackar alla inblandade för en trevlig tur idag :tummenupp

Hoppas det gick bra för alla idag, både på tävlingen i Falun och på den mindre officiella på björkavägen.
Nu blir det tyvärr å ställa av oljeschejken, men det kommer ju snart snö (Hehe) å då kanske vi möts efter skoterleden ist. cya.

:yoparty

trevligt va d! synd att inte alla åkte björka...:arsele d va väl sista svängen,nu blir d att sörva:tuttar snöbusarna:yoparty så man kan rocka på leden lr off leden:tummenupp man kan väl planera turer genom detta:tungan

Ähh... 10e Februari började min hojsäsong i år. Nu ska jag återgå till att dricka ÖL och lyssna på ZZ-Top på full volym.:yoparty :yoparty

Ahhhhhh......

Ja nu riktar vi in oss på VINTERN tycker jag :tummenupp
Det där med samlingar på skoter lät jävligt bra..

Det är snart sommar igen...

Jag tror jag mötte er i siljansnäs, jag blinkade till flexbert tror jag:) ja åkte bil,f*n vad sugen jag blev på hoj. Va på väg till touring butiken och shoppade loss för 5K. Ja nu får vi ses på skoterleden istället, Har också ställt av mopeden i dag. Hade punka så det var lika bra att ge upp sesongen:)

/Tomas

Efter att ha tittat på solen hela dagen då jag suttit inne på jobbet, så fick jag lov ta mig en liiiten vända nu efter jag slutat... :)
men de var fan kallt å hojjen går inte som den ska :mad:
men men.. fick åka lite iaf..

Ja nog var det dimmigt när jag for som en mjöl påse:gnissla ,men på vägen hem på andra sidan sjön var det fint men lite kalt.:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!