Samåkning i Mora,Orsa??

Hotellet på Juldan??

Nu när de ligger lite snö här hemma så e de ju svårare att köra hoj... Så då får man dricka öl å snacka hoj istället :tummenupp

Är de nåra som dyker upp på Orsa hotell på Juldan?
Ja förutom jag å Masen då... :yoparty

Skål å sådär sålänge :tomten

Last edited:
Oj.. här har de visst varit lite aktivitet :)
men klart jag var på hotellet på juldagen....
hoppas ni hade skoj iaf :fyllisar

ja nu börjar d närma sig för premiären....:D ska bara smälta lite snö först:banana får väl se om vi får igång tråden igen,ha de alla:tummenupp

Dags att ställa på om 5-6 veckor ju :arsele

Åhh...om man ändå hade haft tid och ork att fixa hojjen,,,,,läs ork.
Förresten,,,vem e den olycklige i Mora?
Lider iaf med alla berörda.

Ja att den skedde på natten, och är man ute och åker på natten den här tiden så står nog inte allt rätt till.
Tog första turen idag, men det var mkt grus och sand.. Blir nog att lugna sig ett par veckor till..
Ngn mer som börjat gnissa? :yoparty

Ja att den skedde på natten, och är man ute och åker på natten den här tiden så står nog inte allt rätt till.

Jag vet vem det var och med tanke på hans historia kan det mkt väl funnits andra saker med i bilden tyvärr!

Jävligt konstigt ändå när folk man gått i samma skola med/känner syskon till helt plötsligt försvinner! Vi är ju inte i riktigt den åldern än!

Alla tankar till de anhöriga!

VIF

Tog första turen idag, men det var mkt grus och sand.. Blir nog att lugna sig ett par veckor till..
Ngn mer som börjat gnissa? :yoparty

Klart man har börjat smyga lite :) Iofs 'nere' i borlänge men iaf och inte mer än 15ish mil men skönt och efterlängtat var det!!
Väntar ivrigt på att gatsops-förarna vaknar ur sina övervintrings iden och att man ska vinna på triss så man har råd med ny hojj.. Sen så, är nog jag nöjd ett tag till :P

Blev omkörd av en hoj när jag åkte med bilen efter vattnäsrakan så nu kan jag inte hålla mig längre :gnissla

Blir premiärtur idag :hojsmilie

Hello.

Nu när man äntiligen fått ihop mc'n kanske man ska ut å köra lite. Nån mer som är sugen på att mötas typ på kajen i mora och glida runt lite på rull gruset å snacka hoj imorgon (lördag 18/4) ???

Hello.

Nu när man äntiligen fått ihop mc'n kanske man ska ut å köra lite. Nån mer som är sugen på att mötas typ på kajen i mora och glida runt lite på rull gruset å snacka hoj imorgon (lördag 18/4) ???

Tjena!

Har ställt på idag men jag har inte tid att åka så länge imorgon, ska ut och testa lite bara..
Men om vi ska boka in ngt nästa helg så är jag på! :yoparty

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!