Samåkning i Lund

Eddi skrev:
2600636 heheh :D fan vad coollt fick precis en ide. Ska nog installera en rökmaskin i min hoj så slipper man slösa på däcken hahaha

haha gäller att den sprutar på bra i början så man inte ser att hjulet inte rör sig bara :D
 
Mr R1 skrev:
2600420 Hon hade gjort sig mycket snyggare på min hoj...:-))


Angående MotoGP, så har jag tyvärr inte testat på pc, men vad jag hör på era kommetarer verkar det vara en vinnare!!

Jag har det på xbox(gamla) och tyvärr är spelkänslan ingen vidare...

Det har kommit ut på PSP nyligen!! Lite svårt i början men riktigt häftigt!!!!

känslan suger...men e roligt att kunna spela många mot varandra...

tourist trophy e asfett :yoparty
 
majoon skrev:
2600872 känslan suger...men e roligt att kunna spela många mot varandra...

tourist trophy e asfett :yoparty


har inte provat tourist trophy men vill man ha bättre känsla på pc ska man prova Super-Bikes Riding Challenge mycke bättre än motogp3 men hittar inte hur man får multiplayer..väljer man de i spelet så får man bara delad skärm :va
 
tourist trophy är det bästa mc spelet jag någonsin spelat!!
det är sjukt bra kännsla och sjukt snyggt och roligt!!!!
 
MOTOGP 3 Körning idag 18:30!

vem är med?

1. Eddi
2. danielssan
3. loy, ett litet tag iaf.
4.
5.
6.
 
Böööh... Vad tråkigt man kan ha.. Har en massa nya filmer, men vägrar se de själv..! :(
 
Swish skrev:
2601664 Böööh... Vad tråkigt man kan ha.. Har en massa nya filmer, men vägrar se de själv..! :(
Haha naaaaw. :tungan

Försöker ragga upp folk att glo på film, lite sådär oskyldigt. ;)
 
Solid snake skrev:
2601671 Haha naaaaw. :tungan

Försöker ragga upp folk att glo på film, lite sådär oskyldigt. ;)


Ganska svårt fakiskt - alla spelar spel, och gör de int det har de inget fordon! Dygt värre..! Har ju en mass nya rysare!
 
Swish skrev:
2601681 Ganska svårt fakiskt - alla spelar spel, och gör de int det har de inget fordon! Dygt värre..! Har ju en mass nya rysare!
Jag spelar spel och har ingen bil heller för den delen haha.

Vågar du inte titta själv? :D
 
Solid snake skrev:
2601689 Jag spelar spel och har ingen bil heller för den delen haha.

Vågar du inte titta själv? :D

Jo, men jag är en social varelse, det är trist att kolla själv!
 
Jag lastar upp en server via hamachi, skaffa hamachi och var med och spela.

IP: 5.42.195.28

Serverns namn: motogpsh

Lösen: motogpsh
 
Solid snake skrev:
2601753 Jag lastar upp en server via hamachi, skaffa hamachi och var med och spela.

IP: 5.42.195.28

Serverns namn: motogpsh

Lösen: motogpsh


måste man ha det för spela eller ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top