Samåkning i Lund

MOTOGP 3 KÖRNING ikväll 21:00!

denan gången ska alla vara med. Har ni brandväggar stäng av dom. Har ni routrar snacka med mig om vilka portar som ska öppnas.
 
Eddi skrev:
2596259 MOTOGP 3 KÖRNING ikväll 21:00!

denan gången ska alla vara med. Har ni brandväggar stäng av dom. Har ni routrar snacka med mig om vilka portar som ska öppnas.
Jag är på :yoparty

Kör ni med hamachi?
 
chukabowa skrev:
2597064 hmm.. lyckas fan inte ladda ner det.... får bli Dawn of war med några andra polare istället....
Tanka det av någon då? Jag har bara 0.5 annars kunde du dratt det från mig.
 
Nu är jag fan sugen :)

Vad drar ni för tider på tokyo med 1200-klassen?
 
Tjaba!
Jag vet att jag detta ligger jävligt långt fram i tiden, men kan inte släppa tanken. Är sjukt sugen på att ta en långtur ner mot spanien- Italien- frankrike nästa sommar, och vill bara kolla om det finns ett sånt intresse här också?
Piska hojen längs serpentinvägar, dricka sprit och blaska runt i böljan blå skulle kännas helt ok..:D
Vad säger ni? nån som seriöst kan hänga på?

Lirar ni förresten spelet över dator eller tv-spel?
/olle
 
Son Of Kramer skrev:
2597588 Tjaba!
Jag vet att jag detta ligger jävligt långt fram i tiden, men kan inte släppa tanken. Är sjukt sugen på att ta en långtur ner mot spanien- Italien- frankrike nästa sommar, och vill bara kolla om det finns ett sånt intresse här också?
Piska hojen längs serpentinvägar, dricka sprit och blaska runt i böljan blå skulle kännas helt ok..:D
Vad säger ni? nån som seriöst kan hänga på?

Lirar ni förresten spelet över dator eller tv-spel?
/olle
Jag har funderingar på det, fast jag hade tänkt dra mot Norge dock, fina vägar där med.

Fast kan ju tänka mig nedre regionen av Europa också.
 
Son Of Kramer skrev:
2597588 Tjaba!
Jag vet att jag detta ligger jävligt långt fram i tiden, men kan inte släppa tanken. Är sjukt sugen på att ta en långtur ner mot spanien- Italien- frankrike nästa sommar, och vill bara kolla om det finns ett sånt intresse här också?
Piska hojen längs serpentinvägar, dricka sprit och blaska runt i böljan blå skulle kännas helt ok..:D
Vad säger ni? nån som seriöst kan hänga på?

Lirar ni förresten spelet över dator eller tv-spel?
/olle
Pc-versionen.

Nu får det räcka för mig :hihi

Ni andra kan ju fan banorna utantill :4skrämd
 
Son Of Kramer skrev:
2597588 Tjaba!
Jag vet att jag detta ligger jävligt långt fram i tiden, men kan inte släppa tanken. Är sjukt sugen på att ta en långtur ner mot spanien- Italien- frankrike nästa sommar, och vill bara kolla om det finns ett sånt intresse här också?
Piska hojen längs serpentinvägar, dricka sprit och blaska runt i böljan blå skulle kännas helt ok..:D
Vad säger ni? nån som seriöst kan hänga på?

Lirar ni förresten spelet över dator eller tv-spel?
/olle

vi e nog många som e sugna...dock har vi diskuterat om att åka till gotland nästa sommar igen (var 4 som var iväg i sommras)...men med god planering osv kanske vi skulle kunna ändra på planerna o sticka ner genom europa...

några av oss pluggar och jobbar i början av sommarn, så att sticka iväg mot slutet av sommarn skulle kunna passa bra...

...det e bara ösa på med vad du tänkt så blir vi säkert sugna :)
 
var jävligt kul att spela mpotogp 3 igår!!

Får vi göra om släng bara upp tid och plats när ni kan..
 
Eddi skrev:
2599321 var jävligt kul att spela mpotogp 3 igår!!

Får vi göra om släng bara upp tid och plats när ni kan..
äh... va ju inge kul alls! låste inte knapparna sej så låste det sej i min skalle :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top