KLobble skrev:2599343äh... va ju inge kul alls! låste inte knapparna sej så låste det sej i min skalle![]()
var du med igår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KLobble skrev:2599343äh... va ju inge kul alls! låste inte knapparna sej så låste det sej i min skalle![]()
Köp en jåstick då? Eller gamepad eller vad det heter med två analog spakar. Som playstation.KLobble skrev:2599428ja va med lite i början... hette KL
ska man bara köra med pilarna kan man ju lika gärna ta vilket j*vla bilspel som helst istället! jag vill ju använda pilarna till o luta sig åt alla fyra håll, en knapp till gas och vars en till fram o bakbroms... så vid en vanlig inbromsning håller man ju in 3 knappar först, 4 när man börjar svänga... o så va den svängen helt åt helvete![]()
eller så sätter jag mej framför tv:n o lirar xbox istället...Loy skrev:2599435Köp en jåstick då? Eller gamepad eller vad det heter med två analog spakar. Som playstation.
Låter bättre, så slipper du få pisk av migKLobble skrev:2599477eller så sätter jag mej framför tv:n o lirar xbox istället...![]()
KLobble skrev:2599477eller så sätter jag mej framför tv:n o lirar xbox istället...![]()
passa dej så jag inte kommer förbi o lägger en börnout utanför ditt fönster!!Eddi skrev:2599514tråkig du är då! men klart du var riktitg kass på motogp så lika bra hehe![]()
chukabowa skrev:2599629någon som vill gå på "hellnight" på fredag??
http://www.subclubs.se/
jag o evelina ska dit.
Mary kanske??
chukabowa skrev:2599629någon som vill gå på "hellnight" på fredag??
Slappa skrev:2599799Ja måste ha varit väldigt elak då tjejen precis dumpade mig helt utan förvarning![]()
![]()
Så bara ja hittar och kan sno en bil så är ja på!
Supa sig sådär äckligt redlös!
Trodde inte du var hårdrockare.chukabowa skrev:2599629någon som vill gå på "hellnight" på fredag??
http://www.subclubs.se/
jag o evelina ska dit.
Mary kanske??
Swish skrev:2599829Ska du med.....? ja, då lär det ju bli en äkta hellnight i alla fall!!![]()
-02.majoon skrev:
85:a väl!? stod ju att hon var 21 år...majoon skrev:
KLobble skrev:260024885:a väl!? stod ju att hon var 21 år...![]()
oj! där va visst en hoj oxå!! kanske den du menade...?![]()
majoon skrev:2600262snacka om att vara välputsad![]()
KLobble skrev:2599602passa dej så jag inte kommer förbi o lägger en börnout utanför ditt fönster!!![]()
grymt avundsjuk du skulle bli då!!! (alla har ju inte ställt av än)
... kan väl hyra en rökmaskin!Eddi skrev:2600502nej precis alla har inte ställt av än... trodde inte du kunde börna med din hoj ens?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |