Samåkning i Lund

KLobble skrev:
2599343 äh... va ju inge kul alls! låste inte knapparna sej så låste det sej i min skalle :huvet



ja om man trycker ner för många knappar så läser dom sig.... men använd bara pilarna och inte dom andra så funkar mitt perfekt
 
ja va med lite i början... hette KL

ska man bara köra med pilarna kan man ju lika gärna ta vilket j*vla bilspel som helst istället! jag vill ju använda pilarna till o luta sig åt alla fyra håll, en knapp till gas och vars en till fram o bakbroms... så vid en vanlig inbromsning håller man ju in 3 knappar först, 4 när man börjar svänga... o så va den svängen helt åt helvete :(
 
KLobble skrev:
2599428 ja va med lite i början... hette KL

ska man bara köra med pilarna kan man ju lika gärna ta vilket j*vla bilspel som helst istället! jag vill ju använda pilarna till o luta sig åt alla fyra håll, en knapp till gas och vars en till fram o bakbroms... så vid en vanlig inbromsning håller man ju in 3 knappar först, 4 när man börjar svänga... o så va den svängen helt åt helvete :(
Köp en jåstick då? Eller gamepad eller vad det heter med två analog spakar. Som playstation.
 
Eddi skrev:
2599514 tråkig du är då! men klart du var riktitg kass på motogp så lika bra hehe :arsele
passa dej så jag inte kommer förbi o lägger en börnout utanför ditt fönster!! :hojsmilie
grymt avundsjuk du skulle bli då!!! (alla har ju inte ställt av än)
 
chukabowa skrev:
2599629 någon som vill gå på "hellnight" på fredag??

Ja måste ha varit väldigt elak då tjejen precis dumpade mig helt utan förvarning:gnissla :huvet
Så bara ja hittar och kan sno en bil så är ja på!

Supa sig sådär äckligt redlös!
 
Slappa skrev:
2599799 Ja måste ha varit väldigt elak då tjejen precis dumpade mig helt utan förvarning:gnissla :huvet
Så bara ja hittar och kan sno en bil så är ja på!

Supa sig sådär äckligt redlös!

Ska du med.....? ja, då lär det ju bli en äkta hellnight i alla fall!! :arsele
 
majoon skrev:
2600262 snacka om att vara välputsad :tungan

Hon hade gjort sig mycket snyggare på min hoj...:-))


Angående MotoGP, så har jag tyvärr inte testat på pc, men vad jag hör på era kommetarer verkar det vara en vinnare!!

Jag har det på xbox(gamla) och tyvärr är spelkänslan ingen vidare...

Det har kommit ut på PSP nyligen!! Lite svårt i början men riktigt häftigt!!!!
 
KLobble skrev:
2599602 passa dej så jag inte kommer förbi o lägger en börnout utanför ditt fönster!! :hojsmilie
grymt avundsjuk du skulle bli då!!! (alla har ju inte ställt av än)


nej precis alla har inte ställt av än... trodde inte du kunde börna med din hoj ens?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top