Samåkning för 125cc i Göteborg

Vet att detta är en jobbig och tung dag för dem flesta:( Men ställer ändå den i nuläget väldigt odrägliga frågan: är det någon som vill hänga med ut och köra lite trotts helgens jobbigheter?

Varför inte, vem vet hur länge du måste vänta för att kunna köra annars :gnissla

de e jävligt onödigt kan jag säga........

Nä jag tänker inte slänga i det gammla dumt att riskera nått. Och nu med det som har hänt i helgen så är jag inte sådär jättesugen på att meka och köra faktiskt. Jag kände ingen av dem men har läst mycket av vad Fabbe har skrivit. känns förjävligt att nått sånt ska hända:(

Jag måstesäga att jag är fruktansvärt sugen på att slänga i det gammla lagret och sen bara köra på för då hade jag ju kunnat starta den imorgon kväll:gnissla

Det gick ju sådär med att hämta ett nytt lager :D :) Jag fick se Yamahacenter iallafall :)

Nån som vill köra i veckan?

Jag är sugen, får se om jag orkar, åker gärna ut till härryda.

Det gick ju sådär med att hämta ett nytt lager :D :) Jag fick se Yamahacenter iallafall :)

Jag är sugen, får se om jag orkar, åker gärna ut till härryda.

skulle jag kunna åka med på någåns bönpall? jag vill besöka olycksplatsen.... om de nu va de du syftade på med härryda.

peace

Om fler ska ut o åka hänger jag också med. Kan tänka mig att dra till olycksplatsen igen om ni nu vill det.

Kan du imon? ska bli 15 grader.
Skulle oxå vilja besöka olycksplatsen, vet dock inte var i härryda det ligger sammt att det skulle kännas bättre att åka dit med någon.

Jo jag kan nog imorgon om papsen fixar lite bensin elle cash till de :tuttar
samt jag vet vart det e, vi alla körde tom förbi det på våran tur.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT