Samåkning för 125cc i Göteborg

håller med e jävligt långt till kungsbacka att åka själv asså, tycker vi får kompromissa lite :)

Kungsbacka har bäst vägar :tummenupp :)

Jag körde norra delen av Lygnernring (Sätila-Fjäråsbräcka) på 13 minuter, Zarrell och Krille kom 40 sek efter :tummenupp

Äh, jag åkte ner till kungsbacka för femte gången idag o körde, men det beror väl på att jag e lättövertalad, men så finns ju lyngnern i trakterna och framförallt så finns det Franks på ica i kungsmässan:yoparty

Men vi får väl ta en tur nån dag med lite sköna vägar, utan en massa stopp som sist:rolleyes::tummenupp

Bilder från dagens tur, fantastiskt nere vid lygnern:tummenupp . Down bilder på alla från vår lilla fika vid strandkanten:D

p4220110wl1.jpg
p422011523ts1.jpg

p4220113un1.jpg
p42205666tj5.jpg

p4220135br2.png
p4220099nz2.png

Bifogat

• P4220095.jpg
    P4220095.jpg
    183.2 KB · Visningar: 30
  • P4220097.jpg
    P4220097.jpg
    190.7 KB · Visningar: 34
  • P4220102.jpg
    P4220102.jpg
    214.7 KB · Visningar: 29
Last edited:
shnyggt. emil börjar nästan nå upp till downkrilles nivå:)
Och då försökte jag till och med, krillan behöver ju fan inte ens anstränga sig :mad: Det är fusk! :mad:

:tummenupp Gillar plasket i strandkanten mest :D Ni skulle bara höra vilka jävla ljud jag gav ifrån mig :)

Förövrigt är bilderna från stranden tagna 50 meter ifrån Mr.duDes sommarstuga:tummenupp
Så när han fixar sitt A1 kort så har vi en given rastplats :tummenupp

Vafan :D

Last edited:
Och då försökte jag till och med, krillan behöver ju fan inte ens anstränga sig :mad: Det är fusk! :mad:

:tummenupp Gillar plasket i strandkanten mest :D Ni skulle bara höra vilka jävla ljud jag gav ifrån mig :)

Precis, det som e roligt med Klippen/Bilderna på Krillan är att dom är ofrivilliga :rofl

Skulle först bara samla ihop dom roliga Klippen du fångade med Krillan men så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra en hel film :D

Precis, det som e roligt med Klippen/Bilderna på Krillan är att dom är ofrivilliga :rofl

Skulle först bara samla ihop dom roliga Klippen du fångade med Krillan men så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra en hel film :D

Haha, precis.

Bra gjort :tummenupp

Downkrillan slår till igen, haha:D :) :tummenupp :yoparty

Har kommit på det grymmaste namnet på våra gruppkörningar här i Kungsbacka, när vi kör runt lygnern osv.

"Down in Kungsbacka"

Haha, såg filmen nu, även om den var förnedrande så var den ganska rolig:D

Vafan, tog ni en bild när jag uträttade mina behov tom, skammligt:mad:

:tummenupp :D :rolleyes: :arsele

Last edited:

Förövrigt är bilderna från stranden tagna 50 meter ifrån Mr.duDes sommarstuga:tummenupp
Så när han fixar sitt A1 kort så har vi en given rastplats :tummenupp

Vafan :D

rastplats?:rolleyes:

du menar över natten? och inte start för tidigt dan efter med tanke på vad vi gjort kvällen innan:näsblod

Haha, såg filmen nu, även om den var förnedrande så var den ganska rolig:D

Vafan, tog ni en bild när jag uträttade mina behov tom, skammligt:mad:

:tummenupp :D :rolleyes: :arsele

Haha, erkänn att du gillar att bli förnedrad :D

Vafan, både Joel och Nisse var som några jäkla paparazi så fort jag skulle pinka så du får fan stå ut :) :D

Zarrell, du får fixa inställningarna på kameran, så det går att filma mer än 10 sek i taget, blir bättre under vatten då :tummenupp :yoparty

Har förövrigt hemliga filmklipp på "Hulster" och "linus-olausson" när vi kör "Getaway in Säve" (i Hulsters farsas nerspydda fotbollsmorsabuss), till och från Yamahacenter :D :)

Alla kan väl skriva något i linus-olaussons gästbok, för att peppa honom i sitt nyvunna mc-intresse (jag som har smittat honom:D )
http://sporthoj.com/forum/member.php?u=20865

Last edited:
Haha, erkänn att du gillar att bli förnedrad :D

Vafan, både Joel och Nisse var som några jäkla paparazi så fort jag skulle pinka så du får fan stå ut :) :D

Zarrell, du får fixa inställningarna på kameran, så det går att filma mer än 10 sek i taget, blir bättre under vatten då :tummenupp :yoparty

Har förövrigt hemliga filmklipp på "Hulster" och "linus-olausson" när vi kör "Getaway in Säve" (i Hulsters farsas nerspydda fotbollsmorsabuss), till och från Yamahacenter :D :)

Alla kan väl skriva något i linus-olaussons gästbok, för att peppa honom i sitt nyvunna mc-intresse (jag som har smittat honom:D )
http://sporthoj.com/forum/member.php?u=20865

har har hört talas om det:D

posta skiten nu:tungan lr langa på msn

Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort