Samåkning för 125cc i Göteborg

de gjorde vi väl inte alls? man ska la upp till vänster där vi körde höger efter härskogen?

de gjorde vi väl inte alls? man ska la upp till vänster där vi körde höger efter härskogen?

Där alla bilar, blommor och personer var, är åt höger när man kmr från härskogen. Jag körde förbi där två gånger och stod mclister där med och det var precis vid ett krön.

Så jag antar att det var olyckplatsen.

Ja det var det, och ja vi körde runt där omkring på vår sammåkning, men jag tror inte vi körde förbi exakta platsen. Vi var ju på shell macken som ligger längre fram också.

Där alla bilar, blommor och personer var, är åt höger när man kmr från härskogen. Jag körde förbi där två gånger och stod mclister där med och det var precis vid ett krön.

Så jag antar att det var olyckplatsen.

ok då har jag missuppfattat det.

och jag har fortfarande inte fått svar på min fråga ang bönpall. någon som vill ta med lilla mej bakpå? *host* krillan:rolleyes:

Jag kan idag, tänkte köra från hällingsjömacken eller nåt, det var tydligen därifrån dom körde. Fasst vet fan om jag orkar köra dit, kanske kör nån annan stans. Jag slutar 15:30.

Jag skulle vilja köra Lyngnern idag, men vill du köra själv eller haka på, Limez?

Vi kör på Lygnernring. En av Fabians favoritvägar :tummenupp
Så kan vi ta en paus uppe på bräckan innan, och sitta på kanten.

Fler som är sugna? Vad ska vi säga? Kungsbacka, utanför Kungsmässan (ICA, vid parkeringshuset) 16:30? och gemensam körning till Lygnernring.

Ring gärna mig om ni vill åka med. 0708 374312

Vi kör på Lygnernring. En av Fabians favoritvägar :tummenupp
Så kan vi ta en paus uppe på bräckan innan, och sitta på kanten.

Fler som är sugna? Vad ska vi säga? Kungsbacka, utanför Kungsmässan (ICA, vid parkeringshuset) 16:30? och gemensam körning till Lygnernring.

Ring gärna mig om ni vill åka med. 0708 374312

Kör på de:yoparty hör av mig innan jag åker

Ingen aning vart de ligger så åker nog inte med, har så kasst lokalsinne så hittar knappt intill GP.
Dessutom har jag kanske dåligt me framdäck aja åker ni mot Partillle, sävedalen Landvetter kan ni slå en signal
0706-218799 jag sätter mig och solar under tiden.!

Ingen aning vart de ligger så åker nog inte med, har så kasst lokalsinne så hittar knappt intill GP.
Dessutom har jag kanske dåligt me framdäck aja åker ni mot Partillle, sävedalen Landvetter kan ni slå en signal
0706-218799 jag sätter mig och solar under tiden.!

Är inte så svårt att hitta, kör E6an mot malmö, kör av mot kungsbacka/varla (tror jag avfarten heter) efter avfarten kommer det en rondell, sväng höger (du behöver nog inte köra i rondellen när du ska höger, är nog en väg brevid). Sen är det bara rakt fram igenom 2 rondeller, sväng vänster i trafikljusen, höger i rondellen, och vänster in på parkeringen, sen genom hela parkeringen fram till Kungsmässan, där står vi :tummenupp

Är inte så svårt att hitta, kör E6an mot malmö, kör av mot kungsbacka/varla (tror jag avfarten heter) efter avfarten kommer det en rondell, sväng höger (du behöver nog inte köra i rondellen när du ska höger, är nog en väg brevid). Sen är det bara rakt fram igenom 2 rondeller, sväng vänster i trafikljusen, höger i rondellen, och vänster in på parkeringen, sen genom hela parkeringen fram till Kungsmässan, där står vi :tummenupp

Jag tror jag bangar idag men då vet jag tills nästa gång iaf :) hakar nästa gång:tummenupp

Det är så typiskt, man har en bit till uppsammlingsplatsen osså bangar man för det. Man får väl offra lite *********.:rolleyes:

Nej om någon hade mött upp mig vid GP hade jag glädjen åkte med. Kruxet var ju att jag inte hittar och varken kmr ihåg elle kan följa beskrivningar så bra...:gnissla :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT