Samåkning för 125cc i Göteborg

gött, jag har redan slutat sitter hemma och trökar :( men call this number if u up 4 a rajd! 0734-408339r

nu ska ni inte va sånna. jag orkar inte sitta här som ett jävla cpbarn när ni är ute och har roligt.:huvet

blir nog inget med det. ska samla mina krafter och åka retta. sen får foten vila igen...

Grattis:yoparty ... Vad blir det för hoj nu då?

Tackar ;) det vet jag inte riktigt än, köper nog inget förrens till våren iaf!

Din jävel, både A och B-behörighet har du nu, snacka om att man är avundsjuk:gnissla :tungan

Men köp dig en KTM sedan låter du mig testa den, så köper jag också en, deal:D :yoparty

BTW, känner du en Tim som går på GTG, lerqa. Han går 1a ring, fick sitt A1-kort i torsdags.

Inte fel att ha :D nää, känner ingen alls i ettan faktiskt haha :va

Tackar ;) det vet jag inte riktigt än, köper nog inget förrens till våren iaf!

Inte fel att ha :D nää, känner ingen alls i ettan faktiskt haha :va

Ok. Hur som helst, han kör en svart cbr 125, du kanske har observerat en sådan på parkeringen?

Vi får väl ta en sista runda nån dag för i år när det är hyffsat varm, är ju nästan minusgrader nu, iaf på morgonarna:gnissla

haha fy fan e du på hugget va de gäller humor idag nisse lr?;)

och handär tjockisen som jag inte alls är avudndsjuk på kan suga sej i röven. nä skojja bara. grattis mannet:D

men du har inte funderat på att priserna kommer vara så in i helvete mkt högra till våren?

haha fy fan e du på hugget va de gäller humor idag nisse lr?;)

och handär tjockisen som jag inte alls är avudndsjuk på kan suga sej i röven. nä skojja bara. grattis mannet:D

men du har inte funderat på att priserna kommer vara så in i helvete mkt högra till våren?

du va på hugget när det gäller felstavningar ;)

Tackar,tackar ;)
Jag måste ju sälja min gamla innan jag kan köpa en ny och det hinner jag nog inte nu i höst :rolleyes:

Ok. Hur som helst, han kör en svart cbr 125, du kanske har observerat en sådan på parkeringen?

Vi får väl ta en sista runda nån dag för i år när det är hyffsat varm, är ju nästan minusgrader nu, iaf på morgonarna:gnissla

Jag såg faktiskt den idag på parkeringen, dom är inte lätta att se så smala som dom är dock :tuttar

Tackar,tackar ;)
Jag måste ju sälja min gamla innan jag kan köpa en ny och det hinner jag nog inte nu i höst :rolleyes:

Jag såg faktiskt den idag på parkeringen, dom är inte lätta att se så smala som dom är dock :tuttar

såg du inte min:yoparty lr ni kanske va i torslanda idag?

btw... idag har jag blivit en man:) körde 1000cc för första gången:yoparty:arsele

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman