Samåkning för 125cc i Göteborg

gött, jag har redan slutat sitter hemma och trökar :( men call this number if u up 4 a rajd! 0734-408339r

nu ska ni inte va sånna. jag orkar inte sitta här som ett jävla cpbarn när ni är ute och har roligt.:huvet

blir nog inget med det. ska samla mina krafter och åka retta. sen får foten vila igen...

Grattis:yoparty ... Vad blir det för hoj nu då?

Tackar ;) det vet jag inte riktigt än, köper nog inget förrens till våren iaf!

Din jävel, både A och B-behörighet har du nu, snacka om att man är avundsjuk:gnissla :tungan

Men köp dig en KTM sedan låter du mig testa den, så köper jag också en, deal:D :yoparty

BTW, känner du en Tim som går på GTG, lerqa. Han går 1a ring, fick sitt A1-kort i torsdags.

Inte fel att ha :D nää, känner ingen alls i ettan faktiskt haha :va

Tackar ;) det vet jag inte riktigt än, köper nog inget förrens till våren iaf!

Inte fel att ha :D nää, känner ingen alls i ettan faktiskt haha :va

Ok. Hur som helst, han kör en svart cbr 125, du kanske har observerat en sådan på parkeringen?

Vi får väl ta en sista runda nån dag för i år när det är hyffsat varm, är ju nästan minusgrader nu, iaf på morgonarna:gnissla

haha fy fan e du på hugget va de gäller humor idag nisse lr?;)

och handär tjockisen som jag inte alls är avudndsjuk på kan suga sej i röven. nä skojja bara. grattis mannet:D

men du har inte funderat på att priserna kommer vara så in i helvete mkt högra till våren?

haha fy fan e du på hugget va de gäller humor idag nisse lr?;)

och handär tjockisen som jag inte alls är avudndsjuk på kan suga sej i röven. nä skojja bara. grattis mannet:D

men du har inte funderat på att priserna kommer vara så in i helvete mkt högra till våren?

du va på hugget när det gäller felstavningar ;)

Tackar,tackar ;)
Jag måste ju sälja min gamla innan jag kan köpa en ny och det hinner jag nog inte nu i höst :rolleyes:

Ok. Hur som helst, han kör en svart cbr 125, du kanske har observerat en sådan på parkeringen?

Vi får väl ta en sista runda nån dag för i år när det är hyffsat varm, är ju nästan minusgrader nu, iaf på morgonarna:gnissla

Jag såg faktiskt den idag på parkeringen, dom är inte lätta att se så smala som dom är dock :tuttar

Tackar,tackar ;)
Jag måste ju sälja min gamla innan jag kan köpa en ny och det hinner jag nog inte nu i höst :rolleyes:

Jag såg faktiskt den idag på parkeringen, dom är inte lätta att se så smala som dom är dock :tuttar

såg du inte min:yoparty lr ni kanske va i torslanda idag?

btw... idag har jag blivit en man:) körde 1000cc för första gången:yoparty:arsele

Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort