Samåkning för 125cc i Göteborg

Näpp, planväg :tuttar. Kanske ska köpa Tappers motardfälgar om far går med på detta... Då går den snabbare ;)

Kom upp i 157km/h idag på motorvägen mot kba. Då e ändå hojen strypt och kopplingen är svin schleten så den slirar:D

För övrigt tror jag nog jag fick hävdat mig tillräckligt idag för fuckona:D :yoparty
dsc00481fy3.jpg

Ja du hävdade dig då allt... själv hade jag min prime time vid vägkanten... fyfan, efter idag vill jag aldrig mer se en moppe:gnissla Vi fixar det, grabben, vi ordnar det, va!

Kom upp i 157km/h idag på motorvägen mot kba. Då e ändå hojen strypt och kopplingen är svin schleten så den slirar:D

För övrigt tror jag nog jag fick hävdat mig tillräckligt idag för fuckona:D :yoparty
dsc00481fy3.jpg

Jag ska toppa min hoj ordentligt när jag fixat nytt däck elle köper motardfägar :yoparty. Finns två bilder på mig på moppenet men bara en innan racet mot gasgasen :mad:

"Vi fixar det grabben, vi ordnar det":tummenupp
[YOUTUBE-ID]LczszF781yI[/YOUTUBE-ID]

Jag hette putte som barn va.
Motorcyklistgänget som kommer till göteborg, dom känner mig va.

:D

Ok, nu ger jag upp. Använd denna tråden bäst ni vill. Jag skiter i det nu, kommer troligtvis bara åka med dom "stora pojkarna" i framtiden.
Lycka till:tummenupp

Jag o Krillan e ju stora grabbar till skillnad från små 2takts puttrande 125 pojkar:D

1:18
Jag lever livet va, jag bara går, hej svejs va.

:rofl

ja du är ju jävligt stor:D har fortfarande inte kommit ur moppefuckotänket. de släpte jag redan när jag åkte moppe för fan.......

Jag o Krillan e ju stora grabbar till skillnad från små 2takts puttrande 125 pojkar:D

1:18
Jag lever livet va, jag bara går, hej svejs va.

:rofl

Jag blir "stor" nästa år med och Tapper e la redan "stor" så Emil slipper la inte oss så länge...

Edit, 125 2-takts kan fortfarande köras ganska duktigt...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT