Samåkning för 125cc i Göteborg

Näpp, planväg :tuttar. Kanske ska köpa Tappers motardfälgar om far går med på detta... Då går den snabbare ;)

Kom upp i 157km/h idag på motorvägen mot kba. Då e ändå hojen strypt och kopplingen är svin schleten så den slirar:D

För övrigt tror jag nog jag fick hävdat mig tillräckligt idag för fuckona:D :yoparty
dsc00481fy3.jpg

Ja du hävdade dig då allt... själv hade jag min prime time vid vägkanten... fyfan, efter idag vill jag aldrig mer se en moppe:gnissla Vi fixar det, grabben, vi ordnar det, va!

Kom upp i 157km/h idag på motorvägen mot kba. Då e ändå hojen strypt och kopplingen är svin schleten så den slirar:D

För övrigt tror jag nog jag fick hävdat mig tillräckligt idag för fuckona:D :yoparty
dsc00481fy3.jpg

Jag ska toppa min hoj ordentligt när jag fixat nytt däck elle köper motardfägar :yoparty. Finns två bilder på mig på moppenet men bara en innan racet mot gasgasen :mad:

"Vi fixar det grabben, vi ordnar det":tummenupp
[YOUTUBE-ID]LczszF781yI[/YOUTUBE-ID]

Jag hette putte som barn va.
Motorcyklistgänget som kommer till göteborg, dom känner mig va.

:D

Ok, nu ger jag upp. Använd denna tråden bäst ni vill. Jag skiter i det nu, kommer troligtvis bara åka med dom "stora pojkarna" i framtiden.
Lycka till:tummenupp

Jag o Krillan e ju stora grabbar till skillnad från små 2takts puttrande 125 pojkar:D

1:18
Jag lever livet va, jag bara går, hej svejs va.

:rofl

ja du är ju jävligt stor:D har fortfarande inte kommit ur moppefuckotänket. de släpte jag redan när jag åkte moppe för fan.......

Jag o Krillan e ju stora grabbar till skillnad från små 2takts puttrande 125 pojkar:D

1:18
Jag lever livet va, jag bara går, hej svejs va.

:rofl

Jag blir "stor" nästa år med och Tapper e la redan "stor" så Emil slipper la inte oss så länge...

Edit, 125 2-takts kan fortfarande köras ganska duktigt...

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back