Samåkning för 125cc i Göteborg

Last edited:
Haha okej, aja jag bor 5 min därifrån så jag tar nog en snabbtur dit och sedan tar en tur för mig själv elle nått..

Min e snabbare :banana
151 km/h :tuttar

i nedförsbacke eller? :rolleyes:

Har varit uppe i 156km/h på plan väg när min var avstrypt...
Strypt brukar den toppa 145 (på plan väg..)

I alla fall :backontopic, ska dom som vill träffas vid gp runt kvart i 10? Så lär vi köra ikapp moppe kortegen och va i brodalen strax efter det börjar:)

Last edited:
Men ditt flöte, vi åker ju senare när gp e cleant från allt vad 50- o 70cc heter, sen åker vi till platsen där dem ska ha stuntuppvisningen, men men, ha det så kul med dem stora grabbarna, ska du ta 750in eller?:va

"stuntuppvisning" :D :näsblod

Jag kör 125a:tummenupp

I alla fall :backontopic, ska dom som vill träffas vid gp runt kvart i 10? Så lär vi köra ikapp moppe kortegen och va i brodalen strax efter det börjar:)
Rosens exc var uppmätt till 160 eller 170, minns inte.. Min Qvarna gick upp emot 150 den med ;)

När vi körde till Horred låg vi jämt men då var ju min avgasport fuckad. Går lite bättre när den fungerar:)

Då körde vi ju bara i crusingtempo, + att jag körde med Limez på bönpallen:va

Tänkte mer på när vi körde på leden utanför stenaline då vi va påväg till arendal.

Btw, hur gör du imon? Jag o Wilhelm möts upp på GP 9.45.

Last edited:

Näpp, planväg :tuttar. Kanske ska köpa Tappers motardfälgar om far går med på detta... Då går den snabbare ;)

Om jag skulle orka mig iväg till moppeträffen, beror på när jag lägger mig ikväll så åker jag direkt med någon polare.. Ringer dig wilhelm och kollar om du där innan isf

Då körde vi ju bara i crusingtempo, + att jag körde med Limez på bönpallen:va

Tänkte mer på när vi körde på leden utanför stenaline då vi va påväg till arendal.

Btw, hur gör du imon? Jag o Wilhelm möts upp på GP 9.45.

ska du jämföra crusingtempo och skuts mot en urkopplad avgasport?:va

släng på ett ärtrör på sexnitting ska vi se hur jävla bra den går:tummenupp

FAN VA ARG JAG ÄR:mad:

jag har GÅTT från torslandakrysset hem:mad: bara för att jag missade fittbussen. inga pengar, varken på kortet lr cash. död mobil.... vad fan gör man? jo man tar en buss som inte går enda fram och hoppas att man hittar en trashad cykel. inte fan hitta jag nån trashad cykel:mad: det är fan över en mil:mad:

ska du jämföra crusingtempo och skuts mot en urkopplad avgasport?:va

jaha, så att om hans hoj hade vart 100 så hade han dratt före oss alla andra i fullfart utan att veta vart han skulle, eller vafan menar du:va :dummer (då vi skulle till Horred) ja, jag vet att hans hoj går som fan osv osv:rolleyes:

"suck" jävla gnällspik e du stockholmare elr:va

Btw, lägger in en liten notis om din promenad i denna:

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    11.9 KB · Visningar: 39
Last edited:
FAN VA ARG JAG ÄR:mad:

jag har GÅTT från torslandakrysset hem:mad: bara för att jag missade fittbussen. inga pengar, varken på kortet lr cash. död mobil.... vad fan gör man? jo man tar en buss som inte går enda fram och hoppas att man hittar en trashad cykel. inte fan hitta jag nån trashad cykel:mad: det är fan över en mil:mad:

haha hur lång tid tog det xD:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...