Samåkning för 125cc i Göteborg

Fan va allas hojar går sönder, nu har mr.dude's hoj gått söner verkar det som, 2 andra hojar har antingen blivit vurpade eller rasat(?), snart så kmr la joels o strok3ns hojar skära, tappers hoj bli stulen, spinner ubåt gå under, limez drivpaket kmr gå åt helvete igen o koden på mitt bakdäck kmr att bli synligt, trotts att den e lungt körd:rolleyes:

Min hoj har aldrig gått sönder, jag skruvade isär den och när jag drog ihop den så kom en o-ring snett. Vilket gjorde att jag var tvungen att skruva isär allt igen och det orkade inte jag göra med en gång :arsele

Min hoj spottar eld :) :yoparty

[YOUTUBE-ID]g9jDgyolHMk[/YOUTUBE-ID]

Nisse, hur långt har den gått på samma kolv/cylle? Jag är som sagt kärna-bo, Gunnar på Miton bor på tjörn (Zahlin på SH), Patrik på RS:en bor i lerum. Men vi har börjat skolan och i helgen skall vi nog ut och segla.

Nisse, hur långt har den gått på samma kolv/cylle? Jag är som sagt kärna-bo, Gunnar på Miton bor på tjörn (Zahlin på SH), Patrik på RS:en bor i lerum. Men vi har börjat skolan och i helgen skall vi nog ut och segla.

Jadu, här kan det ta upp till en månad att få ihop en samåkning, mest spam i denna tråden.

du körde ifrån honom på bakkan hoppas jag?:7peta

Lilla Joel körde lagligt på 30vägen när han låg 2 meter bakom så bakkankörning behövdes inte:(:mad:

Sedan körde jag in på en annan väg men då stod han kvar vid infart i 2 min (jag såg han då jag stannade lite längre bort) för att fortsätta köra.... Då han följde efter i 5 min så var pulsen rätt hög fast jag körde lagligt :va

Lilla Joel körde lagligt på 30vägen när han låg 2 meter bakom så bakkankörning behövdes inte:(:mad:

Sedan körde jag in på en annan väg men då stod han kvar vid infart i 2 min (jag såg han då jag stannade lite längre bort) för att fortsätta köra.... Då han följde efter i 5 min så var pulsen rätt hög fast jag körde lagligt :va

Varför förfäljde han dig?:va :7peta

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!