Samåkning för 125cc i Göteborg

Nån som vill bomba? Vägen e torr o solen e framme lite då och då, dock blåser det rätt ordentligt här.

Fan va allas hojar går sönder, nu har mr.dude's hoj gått söner verkar det som, 2 andra hojar har antingen blivit vurpade eller rasat(?), snart så kmr la joels o strok3ns hojar skära, tappers hoj bli stulen, spinner ubåt gå under, limez drivpaket kmr gå åt helvete igen o koden på mitt bakdäck kmr att bli synligt, trotts att den e lungt körd:rolleyes:

Fan va allas hojar går sönder, nu har mr.dude's hoj gått söner verkar det som, 2 andra hojar har antingen blivit vurpade eller rasat(?), snart så kmr la joels o strok3ns hojar skära, tappers hoj bli stulen, spinner ubåt gå under, limez drivpaket kmr gå åt helvete igen o koden på mitt bakdäck kmr att bli synligt, trotts att den e lungt körd:rolleyes:

Säg inte så, skär min hoj nu så slår jag sönder din hoj:mad:

Värre OT-tråd får man leta efter:P rolig läsning:D Nästa gg det blir nån "större" sammåkning så kan det tänkas att jag + ett par klasskompisar hänger med, MZ+RS+Mito

Så du har ont i röven nu när du har hängt med koreanligan:näsblod :pannkyss

:)

Ge-kås är trångt, men dom hade billig läsk:tummenupp :)

Värre OT-tråd får man leta efter:P rolig läsning:D Nästa gg det blir nån "större" sammåkning så kan det tänkas att jag + ett par klasskompisar hänger med, MZ+RS+Mito

Fan va ballt med nya hojar :banana. Säg till när ni kan så vi fixa någon samkörning :tuttar Hur långt är det ifrån er till gbg?

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back