Samåkning för 125cc i Göteborg

Nån som vill bomba? Vägen e torr o solen e framme lite då och då, dock blåser det rätt ordentligt här.

Fan va allas hojar går sönder, nu har mr.dude's hoj gått söner verkar det som, 2 andra hojar har antingen blivit vurpade eller rasat(?), snart så kmr la joels o strok3ns hojar skära, tappers hoj bli stulen, spinner ubåt gå under, limez drivpaket kmr gå åt helvete igen o koden på mitt bakdäck kmr att bli synligt, trotts att den e lungt körd:rolleyes:

Fan va allas hojar går sönder, nu har mr.dude's hoj gått söner verkar det som, 2 andra hojar har antingen blivit vurpade eller rasat(?), snart så kmr la joels o strok3ns hojar skära, tappers hoj bli stulen, spinner ubåt gå under, limez drivpaket kmr gå åt helvete igen o koden på mitt bakdäck kmr att bli synligt, trotts att den e lungt körd:rolleyes:

Säg inte så, skär min hoj nu så slår jag sönder din hoj:mad:

Värre OT-tråd får man leta efter:P rolig läsning:D Nästa gg det blir nån "större" sammåkning så kan det tänkas att jag + ett par klasskompisar hänger med, MZ+RS+Mito

Så du har ont i röven nu när du har hängt med koreanligan:näsblod :pannkyss

:)

Ge-kås är trångt, men dom hade billig läsk:tummenupp :)

Värre OT-tråd får man leta efter:P rolig läsning:D Nästa gg det blir nån "större" sammåkning så kan det tänkas att jag + ett par klasskompisar hänger med, MZ+RS+Mito

Fan va ballt med nya hojar :banana. Säg till när ni kan så vi fixa någon samkörning :tuttar Hur långt är det ifrån er till gbg?

Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort