Samåkning för 125cc i Göteborg

Fan va allas hojar går sönder, nu har mr.dude's hoj gått söner verkar det som, 2 andra hojar har antingen blivit vurpade eller rasat(?), snart så kmr la joels o strok3ns hojar skära, tappers hoj bli stulen, spinner ubåt gå under, limez drivpaket kmr gå åt helvete igen o koden på mitt bakdäck kmr att bli synligt, trotts att den e lungt körd:rolleyes:

Min hoj har aldrig gått sönder, jag skruvade isär den och när jag drog ihop den så kom en o-ring snett. Vilket gjorde att jag var tvungen att skruva isär allt igen och det orkade inte jag göra med en gång :arsele

Min hoj spottar eld :) :yoparty

[YOUTUBE-ID]g9jDgyolHMk[/YOUTUBE-ID]

Nisse, hur långt har den gått på samma kolv/cylle? Jag är som sagt kärna-bo, Gunnar på Miton bor på tjörn (Zahlin på SH), Patrik på RS:en bor i lerum. Men vi har börjat skolan och i helgen skall vi nog ut och segla.

Nisse, hur långt har den gått på samma kolv/cylle? Jag är som sagt kärna-bo, Gunnar på Miton bor på tjörn (Zahlin på SH), Patrik på RS:en bor i lerum. Men vi har börjat skolan och i helgen skall vi nog ut och segla.

Jadu, här kan det ta upp till en månad att få ihop en samåkning, mest spam i denna tråden.

du körde ifrån honom på bakkan hoppas jag?:7peta

Lilla Joel körde lagligt på 30vägen när han låg 2 meter bakom så bakkankörning behövdes inte:(:mad:

Sedan körde jag in på en annan väg men då stod han kvar vid infart i 2 min (jag såg han då jag stannade lite längre bort) för att fortsätta köra.... Då han följde efter i 5 min så var pulsen rätt hög fast jag körde lagligt :va

Lilla Joel körde lagligt på 30vägen när han låg 2 meter bakom så bakkankörning behövdes inte:(:mad:

Sedan körde jag in på en annan väg men då stod han kvar vid infart i 2 min (jag såg han då jag stannade lite längre bort) för att fortsätta köra.... Då han följde efter i 5 min så var pulsen rätt hög fast jag körde lagligt :va

Varför förfäljde han dig?:va :7peta

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...